וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצול של אל על? מלונדון לישראל ב-1,250 דולר לכיוון

23.7.2014 / 10:46

נוסעים רבים דיווחו לוואלה! חדשות כי לאחר שחברות התעופה הזרות ביטלו טיסות לארץ, אל על העלתה את מחירי הטיסות לישראל. "מכרו לנו כרטיס טיסה מרומא לתל אביב ב-1,055 דולר"

צילום: אבי כהן, שי מכלוף, דובר צה"ל רויטרס, עריכה: מתן חדד, קריינות: לירון בארי

האם אל על מנצלת את ביטולי הטיסות על מנת לעלות מחירים? לאחר הודעות חברות התעופה הזרות כי לא יטוסו לישראל בשל המצב הביטחוני, נוסעים רבים דיווחו לוואלה! חדשות כי חברת אל על העלתה את מחירי הטיסות לישראל, ולדבריהם מנצלת את המצב על מנת לגרוף רווחים. "נתקעתי בשדה התעופה באיסטנבול, אז החלטתי לחתוך לאמסטרדם ושם גיליתי שטיסת אל על לארץ נמכרת במחיר מופקע של 1,100 דולרים לכיוון אחד", כתב גולש בפייסבוק. "אני חוזר – 1,100 דולר לכיוון אחד. סקרן בטירוף מה הולך לשחות שם בחמגשית".

מבצע ”צוק איתן”: היום ה-16 - עדכונים שוטפים
הטיסות יחודשו? שדה התעופה בעובדה הוכשר לנחיתות זרות
מרדכי בערבית לאל-ג’זירה: ”הצבא שלנו בשטח, לא מתחבא”
חמאס וישראל מכחישים: ”אין הסכמה להפסקת אש”

אל על בתחתית רשימת החברות הרועשות בהית'רו.
"סקרן בטירוף מה הולך לשחות שם בחמגשית". מטוס חברת אל על

עמודי הפייסבוק והטוויטר של חברת אל על התמלא בתגובות זועמות: "אתמול התבטלה הטיסה של ההורים שלי מאיטליה. עקב המצב, כידוע, ביטלו חברות התעופה הזרות את טיסותיהן לארץ. ההורים שלי נעמדו באמצע הלילה מול דלפק סגור בשדה התעופה בנאפולי ולא ידעו מה לעשות. בצר לנו, פנינו לאל על, חברת הטיסה הישראלית הלאומית, כדי למצוא טיסה קרובה לארץ. אל על מכרו לנו כרטיס טיסה מרומא לתל אביב ב-1,055 דולר!!!", כתב גולש זועם. "זהו מחיר עבור כיוון אחד! לאדם! לא יאומן הניצול! מישהו שמע פעם על מחיר כזה לטיסה לאירופה במחלקת תיירים? 1,000 דולר לכיוון? אל על, חברת הטיסה הלאומית שלנו, מנצלת את המצב בצורה המכוערת ביותר! בושה וחרפה! קנינו. לא הייתה ברירה. הורי היו חייבים לחזור. אל על היקרה, בעוד מספר ימים יירגע המצב בעזרת השם. חברות הטיסה הזרות יחדשו את הטיסות לארץ, ואנחנו מבטיחים לבוא איתך חשבון. אנחנו באופן אישי, נעדיף כל חברה אחרת על פני אל על. תחשבו על זה!".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בוטלו עשרות טיסות מנתב"ג ואליו. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
נוסעים בנתב"ג, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

טיסה מלונדון, למשל, עולה היום 735 פאונד (כ-1,250 דולר), בעוד שטיסה מאותה העיר שממריאה בשבוע הבא תעלה 434 פאונד - כמעט חצי מחיר. זאת, על אף שבמקרים רבים קביעת טיסה דווקא ברגע האחרון מוזילה את המחירים. תמי, תושבת המרכז, הזמינה כרטיס טיסה מטורקיש איירליינס, אך הטיסה התבטלה והיא ניסתה לתאם טיסה חדשה עם אל על. "השירות של הבחורה היה נחמד. היא אמרה מההתחלה שהטיסות כמעט מלאות, אבל שהם מנסים ליצור עוד מקומות, 'אבל תביני שזה לא יהיה במחירים זולים'. כרטיס לברצלונה לאדם עולה 1,200 דולר הלוך-חזור".

חשוב לציין שאל על, שהייתה חברת התעופה הלאומית של ישראל, הפכה ל"חברת דגל" עם הפרטתה בשנת 2005, אולם היא ממשיכה לשאת את דגל ישראל על מטוסיה.

אל-על: דוחים מכל וכל את הטענות

שר התחבורה, ישראל כץ, אמר במסיבת עיתונאים שכינס הבוקר בנתב"ג כי מנכ"ל אל על הבטיח לו "לא להעלות מחירים כרגע". לדבריו, החברות הישראליות התחייבו לא לעלות מחירים. כץ הודיע כי הוא הנחה לפתוח את שדה התעופה בעובדה לטיסות נכנסות ויוצאות מהצהריים "אנו מצטערים על החלטת האפ. איי. איי. האמריקנית, שלדעתנו לא הייתה במקומה. לא הייתה שום סיבה, שכן שדה זה (נתב"ג) הוא מאובטח ובטוח. לשמחתי, אני יכול לומר כי רוב מי שתכנן לטוס מישראל ולישראל, יטוס".

מאל על נמסר בתגובה: "אל על דוחה מכל וכל את הטענות בדבר העלאת מחירים. אל על היא החברה היחידה שטסה עדיין לישראל, ובעקבות ביטול הטיסות של החברות הזרות החליפה במספר טיסות את מטוסיה ממטוסים צרים למטוסים רחבי גוף, זאת על מנת לאפשר ליותר ישראלים לחזור הביתה. בנוסף הוסיפה אל על שתי טיסות ליוון וללרנקה. אנו מבינים את מצוקתם של הנוסעים אשר טיסותיהם בוטלו, אך אל על אינה מתכוונת לפגוע בנוסעים אשר רכשו מראש כרטיסי טיסה לימים אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully