וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: קווין לאב עבר לקליבלנד בעסקה משולשת

הקאבס של בלאט קיבלו את האולסטאר והפכו לקבוצת כוכבים, מינסוטה קיבלה את וויגינס, בנט ובחירת דראפט, פילדלפיה שלחה את תדאוס יאנג לוולבס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הופך את קליבלנד לפייבוריטית של ממש. לאב/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכשיו זה כבר רשמי. אחרי לברון ג'יימס, השלימה היום (שבת) קליבלנד צעד גדול נוסף שהופך אותה לפייבוריטית של ממש לזכות באליפות ה-NBA בעונה הבאה: הפעם מדובר בהשגתו של קווין לאב. בתוום לא מעט דיווחים, שמועות ומשא ומתן עם מינסוטה, הסכימו בסופו של דבר הקאבלירס להיפרד מהבחירה הראשונה אנדרו וויגינס, שעושה את דרכו לטימברוולבס ביחד עם אנתוני בנט ובחירת סיבוב ראשון.

קבוצה שלישית שנכללת בעסקה היא פילדלפיה, שתקבל ממינסוטה את הגארד הרוסי אלכסיי שבד והפורוורד לוק מ'בה א מוטה. הסיקסרס שולחים למינסוטה את תדאוס יאנג, שמקווים שיוכל למלא את מקומו של לאב בחמישייה מתחת לסלים.

לברון ג'יימס מציג באינסטגרם: קליבלנד החדשה

לברון ג'יימס מציג: קליבלנד החדשה. אינסטגרם, צילום מסך
לברון ג'יימס מציג: קליבלנד החדשה/צילום מסך, אינסטגרם
לברון ג'יימס מציג: קליבלנד החדשה. אינסטגרם, צילום מסך
לברון ג'יימס מציג: קליבלנד החדשה/צילום מסך, אינסטגרם

כאמור, בקליבלנד ממש לא רצו לוותר על וויגינס, אך בסופו של דבר, המחשבה על חמישייה שכוללת את קיירי אירווינג, דיון ווייטרס, לברון ג'יימס, קווין לאב ואנדרסון ורז'או (או טריסטן תומפסון) עשתה את שלה, וכעת, לפתע, לדיוויד בלאט יש את אחד הסגלים הנוצצים והאיכותיים ברחבי הליגה. וזה עוד לפני צירופם של הוותיקים שון מריון, ג'יימס ג'ונס ומייק מילר שכבר חתמו, וריי אלן שעשוי להצטרף.

לאב (25, 2.08 מ'), שהיה מבוקש גם על ידי גולדן סטייט, שיקגו ופיניקס, מעולם לא הגיע לפלייאוף, אך לזכותו ייאמר שמאז שנבחר על ידי מינסוטה בדראפט של 2008, לא נהנה מסגל משובח במיוחד. בארבע העונות האחרונות הפך לאחד השחקנים הדומיננטיים בליגה, ואשתקד העמיד ממוצעים נהדרים של 26.1 נקודות (45 אחוז ל-2, 36 אחוז ל-3, 81 אחוז מהעונשין), 12.2 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק.

יש לציין שבקיץ הבא יהיה לאב שחקן חופשי, ורצונו לעזוב לא הותיר למינסוטה ברירה אלא לקבל עליו תמורה מסוימת כעת. הקבוצה של פליפ סונדרס תבנה את עצמה מחדש סביב ריקי רוביו, זאק לוין, אנדרו וויגינס ואחרים.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. רויטרס
הוא בוודאי מאושר. בלאט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully