וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאושפז - מפקד גולני שב לעזה: "נשלים את המשימה"

22.7.2014 / 19:19

אלוף משנה רסאן עליאן, שנפצע בקרב בשג'אעיה ושוחרר מטיפול בסורוקה, חזר לחטיבה. "הלוחמים שלי אריות, אפגוש אותם בערב". עליאן שלח תנחומיו למשפחות: "מחבקים אותם, אנחנו חטיבה חזקה"

צילום: דובר צה"ל, עריכה: מתן חדד

"הלוחמים שלי אריות, אני חוזר להשלים את המשימה", כך אמר היום (שלישי) מפקד חטיבת גולני, אלוף משנה רסאן עליאן, לאחר שחרורו מבית החולים סורוקה בבאר שבע. עליאן נפצע קל-בינוני ברצועת עזה בלילה שבין שבת לראשון בקרב בשכונת שג'אעיה, והוא אושפז עד היום. "חזרתי לחטיבה אחרי הטיפול, כדי להצטרף ללוחמים שעושים את העבודה. אנחנו חזקים ויציבים, נעשה הכל כדי להשלים את המשימה עד הסוף", אמר עליאן.

"צוק איתן": סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
מח"ט הנח"ל: "ניסו לחטוף לנו חיילים ללא הצלחה"
הפצצה כבדה בשג'אעיה: 100 מטרות, פצצות במשקל טון
סמל אורון שאול נעדר: איך ממשיכים מכאן?

לדברי עליאן, במהלך אשפוזו עודכן בנעשה ברצועה: "החבר'ה המשיכו, פגעו בלא מעט מחבלים והשיגו חלק גדול מהמשימה. יש לנו עוד טיפה - ונסיים את זה". עליאן התייחס למשפחות שאיבדו את בניהן בימים האחרונים, ואמר כי "חטיבת גולני היא חטיבה חזקה, אנחנו מחבקים את המשפחות השכולות ונחבק אותן גם בעתיד. אני שולח ברכת החלמה מהירה גם לפצועים שחלקם עדיין בבית החולים". באשר לשעות הקרובות, לעליאן אין ספק: "אני מצטרף ללוחמים בשטח, אפגוש אותם בערב".

המח"ט שנפצע בעזה חוזר לקרב: "נשלים את המשימה". דובר צה"ל
רסאן עליאן עם שובו לחזית הלחימה בדרום, מחוץ לרצועת עזה/דובר צה"ל

מוקדם יותר היום הותרו לפרסום שמותיהם של שישה מלוחמי חטיבת גולני שנהרגו בלילה שבין שבת לראשון באסון הנגמ"ש ברצועת עזה: סמל-ראשון שחר תעשה, סמל-ראשון דניאל פומרנץ, סמל-ראשון אורן נח, סמל שון מונדשיין, סמל בן וענונו וסמל מקס שטיינברג. בסך הכול נהרגו 12 לוחמים בתקריות שונות באותו לילה.

עוד הותר לפרסם היום כי הלוחם השביעי שנסע בנגמ"ש שהתפוצץ בשכונת שג'אעיה, הוא סמל אורון שאול, בן 21 מפוריה עילית. הוא מוגדר כעת נעדר. ראש אכ"א, אלופה אורנה ברביבאי, ביקרה אתמול בבית משפחתו של שאול ועדכנה אותם על האירוע. לדבריה, הסיכוי שהוא בין החיים קלוש. עם זאת, צה"ל אינו יודע בוודאות מה עלה בגורלו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הלווייתו של שחר תעשה בפרדסיה. שלומי גבאי
הלווייתו של סמ"ר שחר תעשה, שנהרג בפיצוץ נגמ"ש גולני/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully