וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: רס"ל עודד בן סירא נהרג אתמול בעזה

בן סירא, בן 22 מניר עציון, כבר היה בחופשת שחרור כשגויס למבצע "צוק איתן" ונהרג בצהריים. הותר לפרסום כי שני חיילים נהרגו בהיתקלות עם מחבלים. במהלך הלילה נפצעו עוד 7 חיילים

צילום: שלומי גבאי, דובר צה"ל; עריכה: גדי וינסטוק

צה"ל התיר לפרסום כי לוחם בחטיבת הנח"ל, רב-סמל עודד בן סירא, בן 22 מניר עציון, נהרג אתמול (שני) בצהריים במסגרת מבצע "צוק איתן" ברצועת עזה. לאחר מותו הועלה בן סירא מדרגת סמל-ראשון לדרגת רב-סמל. הלוויתו תיערך היום בשעה 17:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בניר עציון.

הלילה הותר לפרסום כי שני חיילי צה"ל נהרגו אתמול אחר הצהריים בהיתקלות עם מחבלים. הודעות נמסרו למשפחות השניים. כמו כן, מדובר צה"ל נמסר כי במהלך הלילה ועד לשעה זו נפצעו שלושה חיילים באורח קשה, וארבעה נוספים נפצעו באורח קל. מתחילת הלחימה נהרגו 27 חיילים וקצינים.

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות:
"אין עדיין הסכמה מצד חמאס להפסקת אש"
פרשנות | ההפתעה של חמאס - והפספוס של נתניהו
ארה"ב לאזרחיה: הימנעו מביקורים בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רס"ל עודד בן סירא, נהרג אתמול בהיתקלות בעזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רב-סמל עודד בן סירא הותיר אחריו אחות תאומה, מוריה, ועוד ארבעה אחים בוגרים. שלושת אחיו היו גם הם לוחמים בחטיבת הנח"ל. דודו, מאיר בן סירא, סיפר כי "הוא עבד מאוד קשה בשירותו הצבאי, אבל זה לא התאים לו. הוא רצה לעבור את הצבא בשלום". בן סירא עמד בפני שחרור, ולמעשה היה אמור להעביר בימים אלה את חופשת השחרור, ולסיים את שירותו הצבאי, כשמבצע "צוק איתן" הותיר אותו במדים.

מבצע "צוק איתן" בעזה: עדכונים שוטפים

"בסוף הוא היה זה שנלחם והלך ראשון קדימה", סיפר דודו. לפני מספר ימים, סיפר מאיר, "עשו לו מסיבה, ועשו על האש, והוא קיבל מגן הוקרה מהיחידה. הוא היה לפני הבקו"ם, ואז הגיע המבצע. דיברו איתו בפעם האחרונה ביום רביעי. ביום חמישי בערב הכנו מסיבה לפדיון הנכד הראשון שלנו, ואז אחי הודיע לי שכנראה עודד נכנס עם הכוחות לעזה". הדוד סיפר על התחושות הקשות בימים לפני שנפל עודד. "הייתה לי תחושה קשה מאוד. הרגשה רעה. נכנסתי בשבת הביתה ואחי ישב שם עם אשתו לבד אחרי התפילה ושאלתי למה לא לקח את הדיסקית ואבא שלו אמר שזו הבעיה האחרונה שלו, הדיסקית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתב המלצה שקיבל בן סירא ממפקדיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רב היישוב, רונן לוביץ, סיפר כי לעודד "הייתה המון נחישות לתרום, להילחם ולעשות הכל כדי לבצע את השליחות שלו למען עם ישראל בדרך הטובה ביותר. זו משפחה חזקה ששלמה לגמרי עם המבצע שמתנהל בעזה ואני בטוח שהם יחזקו אחד את השני. אני יכול לומר שהוא היה מתוק מדבש. חיוך של מתיקות עם הבעת פנים של אהבת אדם שהייתה לו והכאב בלכתו הוא עצום".

לפניות לכתבים:
אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com
שלומי גבאי: shlomimyg@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully