וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר חתם בווילם: "הוא נכס עצום למועדון"

החלוץ הישראלי חתם לעונה, עם אופציה לעונה נוספת. המאמן סטרפל אמר: "בן הוא כוכב עבורנו. אנחנו גאים שהוא בחר בנו"

בן שהר שחקנה החדש של ווילם 2. הטוויטר של ווילם, אתר רשמי
שהר מצטלם על כר הדשא באצטדיון של ווילם עם המדים החדשים/אתר רשמי, הטוויטר של ווילם

החלוץ הישראלי בן שהר חתם היום (שני) רשמית על חוזהו בקבוצתו ההולנדית החדשה, ווילם, שעלתה בעונה החולפת ליגה ותשחק בעונה הקרובה בליגה הבכירה בהולנד. שהר הוצג במדי הקבוצה על כר הדשא באצטדיון קונינג, השוכן בעיר טילבורג בה ממוקמת ווילם.

באתר הרשמי של הקבוצה נכתב: "אנחנו שמחים לבשר שהעסקה להבאתו של בן שהר לקבוצה הושלמה. הניסיון של החלוץ הישראלי הבינלאומי הוא נכס עצום עבור המועדון שלנו. הוא חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, לאחר שעבר הבוקר בדיקות רפואיות. הוא יצטרף לשאר הקבוצה בהמשך היום".

מאמן הקבוצה, יורחן סטרפל, שאימן את שהר בקדנציה המוצלחת הראשונה שלו בהולנד, בדה חראפשחאפ, אמר: "אין ספק שבן הוא כוכב עבור הקבוצה שלנו. הניסיון שלו באנגליה, ספרד וגרמניה הוא חשוב מאוד. לפני שנתיים כבר יצרנו איתו קשר ואחרי תהליך ארוך אנחנו שמחים שהעסקה הושלמה. אנחנו גאים בכך שהוא בחר לשחק אצלנו ומאושרים שהצלחנו לסגור הכול הרבה לפני תחילת הליגה. אנחנו בטוחים שבן יכול להרים את הקבוצה שלנו לרמה גבוהה יותר".

ווילם 2 היא הקבוצה ה-11 בקריירה של שהר. הוא החל בצ'לסי וממנה הושאל לקווינס פארק ריינג'רס, שפילד וונסדיי, פורטסמות' ודה חראפשחאפ. לאחר מכן עבר לאספניול ומשם הושאל להפועל תל אביב ואוקזר. משם הגיע להרטה ברלין וממנה הושאל לארמניה בילפלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully