וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקרים בווטסאפ טענו שאחיו נהרג: "חרב עלי עולמי"

21.7.2014 / 15:17

מג"ד גדס"ר גולני נפצע מפגיעת טיל נ"ט בשכונת שג'אעיה, אך השמועות כבר חרצו את דינו. "התחילו שמועות על הרוגים מגולני והייתה לי תחושת בטן רעה", סיפר אחיו. "זה חייב להיפסק"

צילום: דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

הנסיעה לבית החולים שיבא בתל השומר הרגישה ארוכה במיוחד לעידו, אחיו של סא"ל רועי לוי בן ה-35, מג"ד גדס"ר גולני. הוא בדיוק סיים מבחן באוניברסיטה וראה שבווטסאפ רצה השמועה כי מג"ד גולני נהרג, אך לאשתו של רועי נאמר כי הוא נפצע באורח קשה. "התחילו שמועות על הרוגים מגולני והייתה לי תחושת בטן רעה. זה חייב להיפסק, השמועות האלה בווטסאפ. הרגשתי שחרב עלי עולמי. ישר חשבתי על הילדות הקטנות שלו".

שבועיים למבצע ”צוק איתן”: עדכונים שוטפים
מטח לדרום, המרכז והשפלה: יירוטים בשמי גוש דן
החיבוק האחרון: הפרידה המצמררת של אב מהבן שנפל
חוסלו עשרה מחבלים שחדרו לישראל; נפגעים לכוחות צה”ל

מג"ד גדס"ר גולני סא"ל רועי לוי שנפצע קשה במבצע צוק איתן. באדיבות המשפחה
שיפור במצבו. סא"ל לוי/באדיבות המשפחה
כוח גולני בתדרוך ע"י מפקד החטיבה, אל"ם רסאן עליאן. יולי 2014. דובר צה"ל
תדרוך גולני, אתמול/דובר צה"ל

רועי נפצע מפגיעת טיל נ"ט בבית שצה"ל ישב בו בשכונת שג'אעיה. "הסמג"ד נהרג, והקשר שלו נפצע ושוכב במיטה לידו בבית החולים. הוא מאושפז במחלקה הכירורגית בתל השומר וסובל מפגיעות הדף ופגיעת ראש. "רועי מרגיש הרבה יותר טוב", סיפר עידו לוואלה! חדשות. "יש לנו הקלה גדולה. אתמול היה יום מאוד-מאוד קשה עבורנו".

עוד סיפר עידו כי אחיו נפצע בעבר, במבצע "עופרת יצוקה". "זה לא שבר אותו. הוא קצין מוערך, חזק". כבר לפני חצי שנה החל עידו "ללחוץ" על אחיו "שהגיע הזמן להשתחרר מהצבא ולחזור לחיים בטוחים". "אבל הוא איש שעשוי מחומר מיוחד ובזכות אנשים כאלה, נשאיר את הביטחון בישראל. גם ההורים שלנו תומכים במבצע", הוסיף. לדברי עידו, אחיו לא סיפר להם יותר מדי על המבצע ומה קורה ברצועה, "כי הוא לא מהסוג שמדבר, הוא מהסוג שעושה". לעידו היה חשוב לציין כי החיילים עושים הכל כדי למזער את כמות ההרוגים בצד הפלסטיני "ויש פצועים שלנו כתוצאה מההשתדלות הזו. מדובר במצב שהוא עצוב לשני הצדדים".

פינוי פצועים לסורוקה. יותם רונן
פינוי פצועים בדרום/יותם רונן

אתמול חל שיפור במצבו של לוי והוא התעורר לאחר שהיה מורדם. לדברי אחיו "הוא מגיב, מהנהן,
אבל לא מדבר עדיין. הרופאים כאן בשיבא אופטימיים. הצוות מדהים". את פני המשפחה קיבל מנהל בית חולים, פרופסור זאב רוטשטיין "והוא סיפר לנו שגם הבן שלו משרת כקצין בעזה".

מאז הלילה האחרון הגיעו לבית החולים שישה פצועים, שניים מהם במצב קשה והשאר במצב קל. מאז הכניסה הקרקעית של צה"ל לרצועה אושפזו בשיבא תל השומר 15 פצועים. עשרות בני משפחה מודאגים נמצאים במסדרונות בית החולים: עיני כולם אדומות, כולם מחכים מחוץ לחדרי הניתוח, הטיפול הנמרץ והמחלקות השונות, כולם מדברים ביניהם על המצב של ילדיהם, מנסים להשוות סיפורים ולגלות איפה כל אחד מהם היה כשזה קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully