וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי הועבר לניו אורלינס

הישראלי של יוסטון נכלל בעסקה סיבובית במהלכה נשלח לפליקנס ביחד עם אשיק. הרוקטס קיבלו את אריזה, פארסונס בדאלאס

עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס. AP
קבוצה רביעית ב-NBA. כספי/AP

אחרי עונה אחת בלבד ביוסטון, הועבר הלילה (בין ראשון לשני) עומרי כספי לניו אורלינס - קבוצתו הרביעית ב-NBA. הישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם נשלח ביחד עם עומר אשיק הטורקי לפליקנס, בעסקה סיבובית במהלכה הגיע טרבור אריזה לרוקטס, בעוד וושינגטון קיבלה חריגת שכר בשווי של 8.5 מיליון דולר ואת מלווין איליי. כמו כן, קיבלה יוסטון בחירת דראפט עתידית מניו אורלינס.

במקור, אמורות היו להיות שתי עסקאות נפרדות, בהן כספי כלל לא אמור היה להיות כלול: יוסטון כבר סיכמה עם ניו אורלינס על שליחת אשיק לשורותיה, בכדי לפנות מקום להחתמת שחקן חופשי, ובמקביל, כבר סיכמה על החתמת טרבור אריזה. אלא שהלילה, כאמור, כל זה השתנה, וכספי מצא עצמו בעסקה הסיבובית. אריזה, אגב, מגיע עם חוזה של 32 מיליון דולר לארבע עונות.

הסמול פורוורד הישראלי פתח נהדר את עונתו היחידה ביוסטון, כשהשתלב היטב ברוטציה של קווין מקהייל וסיפק לא מעט משחקים מוצלחים. אלא שבהמשך העונה קיבל פחות ופחות דקות, ובפלייאוף כלל לא ראה פרקט. בסך הכל, העמיד אשתקד ממוצעים של 6.9 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק, ב-18 דקות לערב.

כשעתיים לפני שהטרייד הושלם, החליטה יוסטון לא להשוות את ההצעה על צ'נדלר פארסונס. הסמול פורוורד הפותח קיבל בשבוע שעבר הצעה של 46 מיליון דולר לשלוש עונות מדאלאס, ולאחר שהדדליין של הרוקטס תם, הם אפשרו לפארסונס לעזוב ליריבה הטקסנית. עד לפני כמה ימים דומה היה כי גם פארסונס וגם כריס בוש ירכיבו יופי של חמישייה אצל קווין מקהייל, אולם כעת, יוסטון תיאלץ להסתפק באריזה בלבד.

בלאט מודה: "עדיין לא דיברתי עם לברון"

שחקן יוסטון רוקטס צ'נדלר פארסונס (ימין). BOB LEVEY, AP
גם הוא עובר קבוצה. פארסונס/AP, BOB LEVEY

אז מה מצפה לעומרי כספי בניו אורלינס?

על פניו, לפליקנס יש מעט מאוד מה להציע בעמדה מספר 3: אל פארוק אמינו, הסמול פורוורד הפותח אשתקד, הוא שחקן חופשי שצפוי לעזוב. מעבר לזה? כרגע, פחות או יותר שום דבר: לוק באביט בן ה-25 שהתחיל את העונה שעברה בניז'ני נובגורוד, וגם עליו לניו אורלינס יש אופציית קבוצה ולא בטוח שיחזור.

עם זאת, יש לציין כי הקבוצה נוהגת לשחק לא מעט עם כל כוח האש שלה מהקו האחורי ביחד בחמישייה: ג'רו הולידיי, טייריק אוואנס (איתו שיתף כספי פעולה בסקרמנטו) ואריק גורדון. זאת ועוד: הפלקינס עדיין קבוצה בבנייה, ולא מן הנמנע כי בשבועות הקרובים הם יבצעו עוד מספר טריידים, כשמלבד אנתוני דייויס האדיר, כמעט כל שחקן אחר בסגל הוזכר כמועמד לעבור בטרייד.

ואם בדייויס עסקינן, הרי שהוא, כמובן, דמות המפתח של המועדון, ואחד השחקנים הטובים בליגה, אפילו בגיל 21. ריאן אנדרסון הצלף משלים אותו היטב, כשאשיק אמור להשלים קו קדמי לא רע בכלל.

את הקבוצה יאמן זו עונה רביעית מונטי וויליאמס בן ה-42, שנחשב לאחד הכוחות העולים בליגה. מ-2005 עד 2010 הוא שימש כעוזר בפורטלנד, בעוד ב-2013 מונה לאחד מעוזריו של מייק ששבסקי בנבחרת ארצות הברית. הג'נרל מנג'ר של המועדון הוא דל דמפס, שהגיע מהמהערכת המשומנת של סן אנטוניו ונחשב גם הוא למוח כדורסל צעיר ומבטיח.

את העונה החולפת סיימו הפליקנס במקום ה-12 במערב, עם מאזן 48:34, ובדראפט האחרון לא היו להם בחירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנתוני דייויס שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
הכוכב הבלתי מעורער בסגל שעוד עשוי להשתנות. דייויד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully