וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדי ורייכרט ספגו קללות מאוהדים: "נחצה קו אדום"

10.7.2014 / 19:17

קומץ אוהדים של מכבי תל אביב התפרע במהלך משחק אימון מול הפועל פתח תקוה, הצהובים יענישו: "לא נזניח ונפקיר"

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"לא נעבור על זה בשתיקה". ראדי/קובי אליהו

במכבי תל אביב הודיעו שמשחק האימון הערב (חמישי) מול הפועל פתח תקווה יהיה סגור לקהל ולתקשורת, אבל זה לא מנע מעשרות אוהדים של שתי הקבוצות להתמקם על גבעת חול הצופה על מגרש האימונים בקרית שלום ולראות משם את המשחק.

מספר אוהדים של מכבי תל אביב שהגיעו לצפות במשחק, החלו לקלל את שחקן הקבוצה מהראן ראדי וכן את שחקן הרכש החדש בן רייכרט, שבילדותו הצהיר שהוא אוהד הפועל תל אביב. ההערכה היא כי מדובר באותם אוהדים שנוהגים לקלל את השחקן בשנתיים האחרונות על רקע מוצאו וקרוב לוודאי שהאירועים האחרונים דרבנו אותם להגיע למשחק ולקלל את השחקן שזוכה בבלומפילד לעידוד מחלקים גדולים של אוהדי הקבוצה שלא מורגלים להגיע למשחקי אימון כמו זה שנערך הערב. לראדי יש רומן ארוך עם האוהדים שמקללים אותו ולא פעם התבטא בפייסבוק ותיאר את הרגשות הקשים שהוא חש נוכח התנהגות זו.

במכבי תל אביב מתכוונים לטפל בנושא ולא להבליג. ראדי סופג קללות מאוהדים כבר תקופה ארוכה, וגם קבלת הפנים לבן רייכרט הייתה קרירה, והוא ספג קללות גם באימון ביום שישי האחרון. גורם בהפועל פתח תקווה שצופה במשחק סיפר לוואלה! ספורט: "אותנו זה ממש הפתיע. שחקן שלהם שלקח איתם שתי אליפויות ומקללים אותו? ממש מוזר".

גם 20 מאוהדי הפועל פתח תקוה שהגיעו למשחק היו כתובת לאותם אוהדים שקיללו את ראדי, וכ-15 דקות מפתיחת המשחק תקפו האוהדים הצהובים את אוהדי היריבה, קיללו אותם, דחפו, ירקו, וגרמו לכך שאותה קבוצה קטנה מפתח תקוה נאלצה לעזוב את מתקן האימונים מחשש שתיפגע פיזית בצורה קשה יותר.

במהלך המחצית השנייה כבר הובילה מכבי תל אביב 1:3 משערים של ראדה פריצה, ערן זהבי וטל בן חיים. המשחק הסתיים ב-1:4 לצהובים עם שער נוסף של צ'יבוטה. מייקל סממה כבש להפועל פתח תקוה.

בן רייכרט, מכבי תל אביב, אימון הפתיחה. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, אתר רשמי
גם הוא ספג קללות. רייכרט/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully