וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בצוות השיפוט של "המיזם"

4.7.2014 / 12:49

פרסום ראשון: עורך הדין רונאל פישר לא יופיע יותר כשופט בשידור החי בתכנית הטלוויזיה "המיזם". פישר עדיין יופיע בקטעים שצולמו מראש. לא ייבחר שופט חדש במקומו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונאל פישר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שינויים בצוות השופטים של התכנית "המיזם". "רונאל פישר לא יוסיף להופיע בשידור החי של התכנית 'המיזם', לא בתכנית הקרובה ולא בשאר התכניות שנותרו עד סוף העונה", מגלה לוואלה! תרבות גורם בהפקת תכנית הטלוויזיה "המיזם". בשלב זה לא ניתן להרחיב בנוגע לפרישתו של פישר מהתכנית.

בעונת ההשקה של "המיזם" נותרו עוד שתי תכניות וספיישל ילדים. "רונאל פישר לא יופיע באף אחת מהתכניות שנותרו עד סוף העונה", אומר גורם בהפקת התכנית. "יש לציין שבאודישנים המצולמים מראש הוא ימשיך להופיע, אבל בשידור החי רונאל לא ישתתף יותר. אנחנו נמשיך עם שלושה שופטים, לא יבוא שופט אחר במקומו".

"המיזם", שעלתה לשידור בחודש מאי 2014, מסייעת למשתתפיה להקים עסק בעזרת גיוס כספים בהתאם להצבעת הקהל ולבחירת פאנל השופטים אשר מורכב מפישר, הכלכלן שלמה מעוז, הג'ודוקא לשעבר אריק זאבי והאמנית אילון נופר. התכנית הראשונה של "המיזם" בהגשת אברי גלעד זכתה לרייטינג של 24.9% אולם איבדה מומנטום ובשלב מסוים אף זכתה לרייטינג של 16.9% בלבד.

ברשת סירבו להגיב.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully