וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת פירון: "שוב הגייז יוצאים למסע צלב מבוהל"

30.6.2014 / 16:43

להילה קובו נמאס מהעליהום שעושה הקהילה הגאה על שי פירון - והיא לא חוששת להגיד את זה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

ועדת הבדיקה של המשטרה על מחדל מוקד 100 מצאה כשלים חמורים בהתנהלותם של קצינים ונגדים בטיפול השיחה שהתקבלה מאחד הנערים החטופים. הוועדה שמונתה על ידי מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, קבעה כי מפקד מרכז השליטה של מחוז ש"י, רב פקד מוטי שושן, יודח מתפקידו. בנוסף, יודחו ניצב משנה שי אזולאי, מפקד אגף המבצעים של מחוז ש"י, והשוטרת הוותיקה שסיווגה את השיחה כ"הטרדה". הועדה קבעה כי שוטר השח"ם שקיבל את השיחה פעל כשורה. מסקנות הועדה אושרו ע"י מפכ"ל המשטרה.

לראשונה מאז מבצע עמוד ענן: חמאס יורה על ישובי עוטף עזה. היום האחרון ללימודים עבור תלמידי בתי הספר היסודיים בישובי עוטף עזה לווה במטח רקטות כבד מרצועת עזה. משעות הלילה נורו 15 רקטות לעבר מועצה אזורית שדות נגב ורקטה אחת נפלה בפרדס, נער שעבד במקום פונה לבית החולים לאחר שלקה בחרדה, נזק קל נגרם לבתים בסמוך למקום הנפילה. בניגוד למטחים הקודמים, ארגון חמאס עומד מאחורי הירי, אמיר בוחבוט הכתב הצבאי של וואלה!, על התחממות הגזרה והמסר שמעביר חמאס לישראל.

תופעה: אוהדי כדורגל ממצרים, ירדן ולבנון צופים בערוץ 1, ברשות השידור החליטו להרים את הכפפה. נבחרת אלג'יריה תשחק הערב מול גרמניה ורבים בעולם הערבי הולכים לצפות במשחק דווקא דרך הערוצים הישראלים: מכיוון שבלבנון, ירדן ובמצרים הצפייה במונדיאל היא בתשלום, רבים במדינות אלה פונים בשבועות האחרונים דווקא לערוץ 1 הישראלי. ברשות השידור ובמרכז פרס לשלום החליטו להרים את הכפפה - והערב תפורסם הודעה פייסנית הפונה למאות אלפי הצופים החדשים.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה קלה נוספת בטמפרטורות והן תהיינה ממוצעות לעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully