וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפ הופ בעברית זה פשוט דינמיט

25.6.2014 / 16:44

חובבי הביטים וההיפ-הופ על כל סוגיו ותתי ז'אנריו, הרימו עוגן: מיכאל כהן מוציא את האי.פי החדש "ראפ" וסוגר לכם את הפינה ביציאה מוזיקלית מרקידה עד מרגשת

מערכת וואלה!

אימהות, תנעלו את הבנות שלכן בבית וסגרו את התריסים כי האי.פי החדש של מיכאל כהן יצא לאוויר העולם ואין לדעת לאיזה מצב קיצוני הדברים עוד עלולים להתפתח. כן כן, חובבי הביטים וההיפ-הופ על כל סוגיו ותתי ז'אנריו יכולים להיות שמחים בחלקם – מיכאל כהן (כהן@מושון, Cohenbeats) חזר ארצה אחרי תקופה בלוס אנג'לס, שם חי וגם, בין היתר, יצר לצד אמנים מקומיים מעיר המלאכים. בסופו של הדבר הכיסופים לחומוס הכריעו את הכף ועכשיו הוא שוב פה, בישראל, משייף את יכולות ההפקה והכתיבה הנפלאות שלו כפי שהן משתמעות מהאי.פי החדש שזכה לשם החתרני "ראפ".

"רק אני", הסינגל הראשון מתוך האי.פי, זכה לקליפ מוצלח בבימוי לאל אוטניק ומיכאל מושונוב (הטאלנט הנוסף מאת כהן@מושון) ואם אתם סקרנים, ממש כאן ניתן לראות אותו ולהתרשם. אהבתם? התרגשתם? התארגנתם? מוזמנים לקפוץ גם לעמוד הבנדקאמפ של כהן ולרכוש את "ראפ" במחיר מציאה של 25 שקלים (או יותר, לבחירתכם).

מסיבת ההשקה לאי.פי "ראפ" של מיכאל כהן תתקיים ב-8 ביולי ברדיו תדר בתל אביב, עם הופעה חיה של כהן, מכירת עותקים פיזיים במהדורה מוגבלת וכן תקלוטים מאת אורי שוחט, וולטר אינשטיין צפרדע ודי. ג?יי מש. הכניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully