וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חנן ממן חתם לעונה, "מאושר"

25.6.2014 / 12:35

קשר בוורן ירוויח כ-140 אלף דולר: "מגיע רעב". בית הדין: השחקנים ישלמו 2% משכרם. מחירו של לידור כהן: 1.2 מיליון

חנן ממן שחקן בוורן. GettyImages
חיזוק מעניין. חנן ממן/GettyImages

חנן ממן חתם בבית"ר ירושלים: הקשר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף למועדון אחרי שבעונה שעברה הוא שיחק בבוורן. ממן ירוויח 140 אלף דולר.

לאחר עונה אחת שבה ערך 12 הופעות ליגה הוא שוחרר מהמועדון הבלגי ובבית"ר עשו מאמצים רבים לצרפו. ממן שיחק במרבית הקריירה שלו בהפועל חיפה עד המעבר להפועל תל אביב כשלאחר עונה אחת הוא ניסה את מזלו באירופה, אבל לא הצליח להשתלב בבוורן. ממן הוא החיזוק השלישי של בית"ר ירושלים בעידן מנחם קורצקי אחרי ז'רקו קוראץ' וססאר ארסו שבית"ר אמורה לחתום על חוזהו בימים הקרובים.

ממן אמר לוואלה! ספורט: "אני מאושר להצטרף למועדון גדול כזה. אני נרגש ומגיע רעב. אני מחכה כבר למפגש עם הקהל הנפלא של בית"ר ירושלים".

לידיעה הראשונית על מועמדותו של חנן ממן לבית"ר ירושלים

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
יצטרך לשלם עד סוף החודש. אלי טביב/מגד גוזני

שופט בית הדין לעבודה אייל אברהמי נתן היום (רביעי) את פסיקתו בנוגע לקנס אותו הטילו אלי טביב ובית"ר ירושלים על שחקני המועדון, קנס של משכורת שלמה בעקבות השביתה שערכו השחקנים בסיום העונה שעברה. השופט ביטל את הקנס אותו הטיל טביב, אך מנגד אישר לבית"ר לקנוס את השחקנים ב-2% משכרם, החלק היחסי של יום העבודה אותו השביתו השחקנים. כמו כן קבע השופט כי טביב מחוייב להעביר את הכסף לשחקנים עד לסוף החודש.

שחקן בקבוצה אמר בעקבות ההחלטה: "ידענו שאי אפשר לעשות צחוק מפרנסה של אנשים. גם אם היו מורדים עשרה אחוז מהמשכורת אף אחד לא היה תובע או עושה משהו אבל מה שעשו כאן היה סתם לא לרצות לשלם ופרינציפ ובין הדין לעבודה עשה לזה סוף. 2%? אני נותן לו גם שלושה, העיקר שנעשה כאן צדק".

יש לציין כי כבר לפני שבוע בית"ר כבר הייתה צריכה לשלם משכורת נוספת, משכורת חודש מאי וכעת הבעלים יצטרך להזרים למועדון במיידית קרוב ל-2 מיליון ש"ח על מנת לכסות את 2 המשכורות. טביב יגיע מחר בבוקר לבית המשפט לשמוע את פסק הדין במשפט בו הוא מואשם בתקיפת הנער גיא חסין יחד עם מאבטחו לפני 3 שנים כאשר היה הבעלים של הפועל תל אביב.

ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות: "ההכרעה לפיה על בית"ר להחזיר לשחקנים את מלוא הקנס שהטילה עליהם היא תקדימית חשובה ומשמעותה סוף לקנסות השערורייתיים המוטלים על שחקנים בענף הכדורגל. זהו ניצחון ענק לשחקני בית"ר ולכל שחקני הכדורגל בארץ".

בתוך כך, הוועדה למעמד השחקן קבעה היום כי לידור כהן יוכל להשתחרר ממכבי פתח תקווה תמורת 1.2 מיליון. בבית"ר ציפו לסכום נמוך בהרבה ועכשיו יצטרכו להחליט אם ישלמו את כל הסכום או יוותרו על השחקן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות. יוסי ציפקיס
"ניצחון ענק לשחקני בית"ר ולכל שחקני הכדורגל בארץ". ניר אלון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully