וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

ועדת גרמן

פונדקאות - גם להומואים: "נלחמים לשוויון". מערכת וואלה!
פונדקאות - גם להומואים: "נלחמים לשוויון"/מערכת וואלה!

אתם צריכים לדעת שהיום תציג ועדת גרמן לחיזוק הרפואה הציבורית בישראל את מסקנותיה. הוועדה בחנה בין היתר את היחס בין הרפואה הציבורית לבין הרפואה הפרטית, ביטוחים רפואיים, תיירות מרפא, מעמדו המעורב של משרד הבריאות כספק שירות, מבטח ורגולטור של בתי החולים והפערים בין הפריפריה למרכז הארץ באיכות השירותים הבריאותיים. הוועדה התחייבה להגיש את מסקנותיה כבר לפני כשבעה חודשים, אבל מה זה העיכוב הזה לעומת העיכוב בפרויקט הרכבת הקלה בתל אביב.

רצחה את ילדיה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים דיון נוסף בבית המשפט המחוזי בירושלים, בשלב ההוכחות במשפטה של קרינה בריל. בריל נאשמת ברצח ילדיה, איגור בן ה-7 ומירה בת ה-5, רצח שזעזע בספטמבר האחרון את המדינה. בחודש שעבר ילדה בריל את בנה השלישי בניתוח קיסרי. אבי התינוק, תושב שוויץ בשם פליקס, נמצא עם בריל בקשר זוגי מאז שנפרדה מבן זוגה הקודם, בעקבות רצח ילדיהם המשותפים. כעת אחותה נאבקת על קבלת החזקה על התינוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נחטף חייל

קלטת גלעד שליט. רויטרס
קלטת גלעד שליט/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום לפני שמונה שנים, ב-25 ביוני 2006 נחטף החייל גלעד שליט. למרות שהוא כבר אזרח שהחל לבנות את חייו מחדש ואף לומד במרכז הבינתחומי בהרצליה, עוברים עליו ימים לא פשוטים. הפרסום לפיו אחד המחבלים ששוחררו במסגרת העסקה לשחרורו מואשם ברצח קצין המשטרה ברוך מזרחי בוודאי משפיעים עליו - אביו נועם התבטא בנושא ואמר כי לא הם אלו שבחרו את האסירים ששוחררו. נוסיף לכך את העובדה שבימים אלה ישראל מתמודדת עם המבצע לשחרור שלושת הנערים החטופים, ונקבל תקופה לא קלה עבורו.

החידושים של גוגל

תכנית ה-Android Wear של גוגל. youtube, צילום מסך
תכנית ה-Android Wear של גוגל/צילום מסך, youtube

אתם צריכים לדעת שהיום בשעות הערב תציג גוגל את החידושים שלה לחודשים הקרובים, במסגרת Google I/O. ממש כמו בכנס המפתחים של אפל, גם כאן אנחנו ניזונים משמועות ומתקוות, כשהפעם בקנה: גרסה חדשה לאנדרואיד, חידושים בעולם הטאבלטים והטלפונים החכמים, וכמובן – הצגת השעונים החכמים. מדור הטכנולוגיה שלנו וואלה! TECH ידווח לכם על הכל, כך שלא תפספסו אף חידוש.

גשר המיתרים

גשר המיתרים בירושלים. Creative Commons
גשר המיתרים בירושלים/Creative Commons

אתם צריכים לדעת שבדיוק היום לפני שש שנים נחנך גשר המיתרים בכניסה לירושלים. הגשר, שתוכנן כחלק מפרויקט הרכבת הקלה, יועד להיות גם להיות סמלה החדש של העיר. מי שהיה אז ראש העיר והיום עבריין מורשע בפרשת הולילנד אהוד אולמרט, נתן את ברכתו להקמת הגשר. וזה עבד כמו שדברים עובדים בישראל: התקציב עמד על 129 מיליון שקל, בסופו של דבר העלות הסתכמה ב-245 מיליון בעקבות סדקים שהתגלו בגשר ועכבו את פתיחתו. כשהגשר נפתח סוף סוף ראש העיר כבר היה אורי לופוליאנסקי, גם הוא הורשע בפרשת הולילנד, וטקס הפתיחה ייזכר בעיקר בגלל פרשת הלבשת הרקדניות בבגדים ארוכים ובכיסוי ראש, בלחץ החרדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully