וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: עדי עוז תערוך את "את"

23.6.2014 / 11:42

חילופי כסאות בקבוצת סיגלר: עורכת ”טיים-אאוט” מונתה לעורכת מגזין ”את” שנרכש לאחרונה על ידי מו”ל הקבוצה - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. את מקומה של עוז ימלא לעת עתה אלכס פולונסקי, עורך אתר האינטרנט של השבועון

חילופי כסאות בקבוצת סיגלר: עורכת "טיים-אאוט" עדי עוז מונתה היום (שני) לעורכת מגזין "את" שנרכש לאחרונה על ידי מו"ל הקבוצה יובל סיגלר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. עוז עורכת את המגזין התל-אביבי בחצי השנה האחרונה, מאז עזב אותו איתי ולדמן.

את מקומה של עדי עוז ימלא לעת עתה אלכס פולונסקי, עורך אתר האינטרנט של השבועון. לאחר ששימש כעורך מדור התרבות של וואלה! חזר פולונסקי לקבוצת סיגלר כסגן-עורך "טיים אאוט", ועם השקתו של אתר האינטרנט ועזיבתו של ניב הדס הוא הופקד על עריכתו.

"את" היה חלק מקבוצת "מעריב" מאז יצא לראשונה לאור בסוף שנות ה-60. במשך 15 שנים ערכה אותו עפרה מזרחי. בתקופה שיצא לאור תחת על ידי קבוצת "תכלת" של עקיבא גולדבלום ערכה אותו דורית בן-ארי. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בשבועות האחרונים נפגש סיגלר עם כמה עיתונאיות בעולם האופנה בנוגע לתפקיד - אולם לבסוף הוחלט כאמור כי עוז תקבל אותו.

לתפקיד עורכת-המשנה של עוז מונתה ליאור יניב, ששימשה בארבע השנים האחרונות כעורכת-המשנה של מגזין "ליידי גלובס". כמו כן תחזור למגזין עפרה איווניר, שהיתה עורכת האופנה של "את" בימי הזוהר של המגזין בסוף שנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים.

הגיליון הראשון של "את" במתכונתו החודשית החדשה ייראה אור ב-16 ביולי, ובחודשים הקרובים צפויים להתווסף אליו מוספים חדשים בתחומי הגסטרונומיה, העיצוב, התיירות ואחרים. מגזינים אלה מצטרפים ל"טיים אאוט תל אביב" היוצא לאור בישראל מאז 2002; למגזין הגיאוגרפי "מסע אחר", מגזין העיצוב "נישה" ומגזין המדע "גליליאו", אותם רכש בשנה שעברה; וכן למגזין "אטמוספירה", המופץ לנוסעי אל על. בכך משלים סיגלר את הפיכתו למו"ל המגזינים הגדול בישראל.

בקבוצת סיגלר אישרו את הפרטים. יובל סיגלר: "אנחנו מרכיבים את הצוות המקצועי המבריק והמוכשר ביותר במטרה להחזיר את "את" לצמרת עולם המגזינים הישראלי, על ידי בניית מותג תוכן של אופנה ונשים בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים, בפרינט ובדיגיטל. עדי עוז היא העורכת המתאימה ביותר להוביל את המהלך הגדול והמורכב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully