וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפה פעור: למה הדובים האלה עושים מין אוראלי?

האם בני האדם הם לא היחידים שנהנים מסקס שלא למטרת רבייה? לאחר שש שנים בהם צפו חוקרים בשני דובים זכרים הם פרסמו את הממצא: השניים קיימו מין אוראלי עשרות פעמים

דוב חום. אילוסטרציה, ShutterStock
בלי שיניים/ShutterStock, אילוסטרציה

מרוב דובים ביער לא רואים אותם מקיימים מין אוראלי? כנראה שכן. במחקר חדש שפורסם בשבוע שעבר על ידי המגזין המדעי "Zoo Biology" ,טוענים מדענים כי יש בידיהם את התיעוד הראשון אי פעם של דובים שמקיימים מין אוראלי. מדובר בממצא חשוב במיוחד, כיוון שלמעט בני האדם לא ידוע על יונקים נוספים שמשתמשים בסקס להנאה ולא למטרות רבייה.

החוקרים עקבו אחרי שני דובים חומים זכרים במשך שש שנים. השניים התייתמו זמן קצר לאחר לידתם וגודלו בשבי במקלט לבעלי חיים בפארק טבע בקרואטיה. החוקרים סיפרו כי במשך שש השנים הם צפו בדובים מקיימים 28 פעמים מין אוראלי.

דובים מקיימים מין אוראלי. Zoo Biology, אתר רשמי
הדוב הקטן יותר היה תמיד זה שהעניק את המין האוראלי לדוב הגדול יותר/אתר רשמי, Zoo Biology

על פי החוקרים, הדוב הקטן יותר היה תמיד זה שהעניק את המין האוראלי לדוב הגדול יותר, אם כי את האקט יזם דווקא הדוב הקטן - אם הוא לא הצליח להגיע אל איברי המין של הדוב הגדול הוא דחף את ראשו לאזור האגן או השתמש בידיו כדי להפריד את רגליו האחוריות. "לאחרי ליקוקים ראשונים באזור המפשעה, המקבל נוהג להישכב בתנוחה נוחה יותר, ואז אף אחד מהדובים לא שינה תנוחה", כתבו החוקרים וציינו כי אקט ממוצע ארך בין דקה אחת לארבע דקות. לאחר שהדוב הגדול הגיע לפליטה הוא לרוב דחף ברגליו האחוריות את הדוב שביצע בו את המין האוראלי, או פשוט הסתובב והפנה לו את הגב.

החוקרים העריכו כי ייתכן שהסיבה לפעולות הללו היא הצורך ביניקת פטמות האם - מה שנמנע מהדובים הללו עם מותה של האם בינקותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully