וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יניב קטן הודיע על פרישה: "חוויתי רגעים גדולים"

19.6.2014 / 18:38

קפטן מכבי חיפה הודיע לנשיא יעקב שחר על החלטתו לתלות את הנעליים. שחר: "מודים ליניב על שנים ארוכות של נתינה". קטן: "תודה לאלפים שתמכו בי, אני אוהב אתכם". גורם במועדון: "החלטה נכונה. הוא לא היה עומד בעומס"

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

יניב קטן פורש מכדורגל. קפטן מכבי חיפה הודיע על כך לנשיא יעקב שחר בפגישה שנערכה בין השניים היום (חמישי), ובהודעה שמסר שחר נאמר: "אנו מודים ליניב על שנים ארוכות של נתינה ושותפות להצלחות רבות במועדון". הירוקים מתכננים לקיחם לקטן משחק לרגל הפרישה באיצטדיון סמי עופר. עדיין לא ברורה מתכונתו, אבל זה יהיה המשחק האחרון של קטן.

הפגישה עם שחר היום נערכה לאחר מספר ימים בהם נערכו שיחות בין הצדדים. קטן התלבט האם להכריז על עונת פרישה או שמא לפרוש כבר עכשיו, אבל במכבי חיפה חששו שלא יעמוד בעומס. "הבעיה עם קטן היא לא בעומס המשחקים אלא בעומס האימונים. סטנוייביץ' מאמן קפדן ומעביר אימונים ארוכים. לא בטוח שקטן היה עומד בזה. זאת החלטה נכונה", הסביר גורם במועדון.

יניב קטן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
סוף הדרך. יניב קטן/אדריאן הרבשטיין

קטן עצמו אמר אחרי ההחלטה: "לאחר לא מעט לבטים, שיחות והתייעצויות עם ההנהלה והקרובים אליי, הגעתי למסקנה שזה הזמן המתאים ביותר לפרוש מכדורגל. מגיל 9 אני במכבי חיפה, 25 שנה. חוויתי פה אליפויות, רגעים גדולים, הישגים אדירים. עבורי זו הייתה גאווה גדולה להיות הקפטן של מכבי חיפה. אחרי כל השנים בבית הזה, הגיעה העת לתלות את הנעליים. אני רוצה להודות להנהלה על השנים היפות, למשפחה ובעיקר לקהל, עשרות אלפים שתמכו בי ואהבו אותי ללא גבולות. אני פשוט אוהב אתכם."

קטן (33), גדל במכבי חיפה אליה הצטרף כבר בגיל 9, וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ב-1998. בשמונה השנים הבאות הוא רשם 223 הופעות ו-40 שערים במדי הירוקים, לפני שעבר לווסטהאם. בקבוצה האנגלית שיחק קטן שמונה משחקים בלבד ולא הצליח להתאקלם, לפני שחזר לקבוצת נעוריו, ושיחק בה עוד 243 משחקים, בהם כבש 39 שערים נוספים. רשימת התארים שלו כוללת 6 אליפויות, והוא רשם גם 31 הופעות ו-5 שערים במדי נבחרת ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה (ימין) עם יניב קטן קפטן הקבוצה. אדריאן הרבשטיין
"רוצה להודות להנהלה על השנים היפות". קטן ושחר/אדריאן הרבשטיין

"תודה ענקית לאוהדי מכבי חיפה על קבלת הפנים החמה. מעל ומעבר לכל הציפיות שלי. תודה רבה", כך כתב אתמול בלילה (רביעי) יוסי בניון בחשבון הטוויטר שלו, זאת בעקבות קבלת הפנים שקיבל מאוהדי הקבוצה אתמול בנתב"ג. בניון שנחת הלילה והתקבל בחום על ידי יותר מ-200 אוהדים ירוקים צפוי להיפגש היום עם ראשי המועדון כשבהמשך הוא יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה. בניון יצטרף לתחילת האימונים של מכבי חיפה, ב-1 ביולי, וכעבור שבועיים ייצא איתה למחנה.

על פי דיווח בתקשורת הבולגרית, מכבי חיפה התעניינה בקשר צסק"א סופיה ונבחרת בולגריה הצעירה, איבאילו צ'וצ'ב (21). בידיעה נכתב כי השחקן, שחתום על חוזה עד קיץ 2017, מחזיק בהצעה מפלרמו, וסוכנו צוטט כי הוא לא פוסל אפשרות להישאר בצסק"א. כזכור, לאחרונה דיווחנו כי חיפה התעניינה במספר שחקנים של הקבוצה הבולגרית, בניהם הקשר איבן מרקוביץ'. סטנוייביץ' מחפש בלמים וקשרים בבולגריה ובסרביה ואחד מהם בהם התעניינן לאחרונה הוא בלם ליטקס לובץ' ונבחרת בולגריה, ניקולאי בודורוב.

ניר דוידוביץ' צפוי לחתום בקרוב על הסכם לעונה נוספת, כמאמן שוערים במחלקת הנוער.

צפו בביצועיו של איבאילו צ'וצ'ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully