וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוניקה גלר חייבת לנצח!

15.6.2014 / 10:45

קורטני קוקס, לעד מוניקה גלר מ"חברים", חוגגת יום הולדת 50. הזדמנות נהדרת להיזכר בסצנות הבלתי נשכחות של מוניקה. שכחנו משהו? נו, בשביל זה הומצאו הטוקבקים

הרוטינה!

"השעה היא חצות, האם יש לנו ברירה אחרת?", שואל רוס גלר את אחותו במבט חודר. יחד הם ניגשים אל רחבת הריקודים שנמצאת במרכז אולפן הטלוויזיה המכוער בתבל (והריקני - זו לא אמורה להיות מסיבת מילניום? לא אמורים להיות כאן מאות אנשים?) ואז זה קורה - הרוטינה. לכולנו יש אחד כזה בארון, מעין ריקוד שהמצאנו בחטיבה/תיכון ולא נעים להודות אבל בטח שאנחנו זוכרים בעל-פה. כשאנחנו לבד מול המראה כלומר, מול אנשים זה לא מחזיק מים. אבל אם המילניום בפתח ואנחנו רוצים להספיק להיחלץ ממלתעות רצפת חדר העריכה - אנחנו חקלאים טובים שחורשים גם בבוץ.

הפסד לא בא בחשבון

חשבתם שאתם תחרותיים? הקרב על גביע גלר מעולם לא היה אלים יותר. מוניקה, כצפוי, חייבת לנצח.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

מלחמת העולמות עם רוס מול ההורים

ריקודים זה טוב ויפה אבל עם המילניום לא קונים במכולת. בשאר ימות השנה, האחים לבית גלר לא תמיד מסתדרים ולא בוחלים בשום אמצעי, כפי שמבהיר הקטע הזה. הניסיון של רוס נחמד אבל אין ספק שאת כל הקופה לוקחת כאן מוניקה לאחר שגילתה להוריה כי רוס התחתן עם רייצ'ל בווגאס והתגרש ממנה ("אגאייייין"!!!!!!!).

ריקוד העוף מול צ'נדלר

זו פשוט צורת ההתנצלות הכי מתוקה אי פעם. לא? מאז, אין ספק כי מאות נשים סביב לעולם תהו האם עליהן לשחזר את ההצלחה ולנסות את זה על החבר שלהן, אבל לא בטוח שכל הגברים בנויים מהחומר ממנו עשוי צ'נדלר בינג.

שמלת כלה בבית? צ'ק

מוניקה היא מוניקה היא מוניקה. זו אותה המוניקה כשהיא מתבטטת על הספה, כשהיא שוטפת כלים או כשהיא סתם מסדרת את הארונות - רק בשינוי קטן, לבושה בשמלת כלה. כי מוניקה גלר הבינה מזמן שאם מוחמד לא יבוא אל החופה, החופה תבוא אל מוחמד, ועם כל הכבוד לאמילי ורייצ'ל (אף אחד לא קונה את הרעיון שפיבי מתחתנת עם פול ראד, סורי), גם לה מגיע.

צ'נדלר משתין לה על הרגל בים

רייצ'ל ורוס חזרו להיות ביחד, האקסית של רוס עשתה קרחת, כולם בחזרה בניו יורק והכל אחלה - למעט העובדה שצ'נדלר השתין על הרגל של מוניקה בכדי להצילה מצריבת מדוזה. חשוב לציין בהקשר הזה את גבורתו של ג'ואי טריביאני, שהיה הראשון לזהות את גדול האסון והתייצב שם לראשונה להטיל שתן על קרסולה של מוניקה, אבל עקב פחד במה וחשש מכיפופים גמישים מדי, נאלץ דווקא צ'נדלר, הבעל לעתיד, לקפוץ ראש.

כדאי שתנוחי

מוניקה גלר היא מסוג האנשים שאתם לא רוצים להזיז להם משהו במטבח. או בסלון. או בחיים. בעצם, אולי פשוט כדאי שלא תגעו בשום דבר כי אתם משאירים טביעות אצבע וגם שומן אדם מאחור, למקרה שלא שמתם לב. בטח שלא שמתם לב, כי מי שם לב לפועלים השחורים שעושים את כל העבודה? מה לא ברור בזה שאדם יכול להתחרפן אם מזיזים לו את הכסא בסלון????? אה????? וזכרתם להוציא את השערות מהכיור או שחבורה של חלאות אדם כמוכם צריכה שגלר תבוא ותנקה אחריכם? ומישהו זכר לשאוב את השואב?

בדרך לשלום עולמי

כלומר, סוג של: מבטיחה לג'ואי וצ'נדלר שהיא ורייצ'ל יתנשקו במשך דקה בכדי להחזיר אליהן את דירתן אותה הפסידו בהתערבות.

מציעה לצ'נדלר נישואין

זה נחמד שבסיטקום אמריקני שבסך הכל בנוי על שמאלץ, נכתבה סצנה שבה אישה מציעה לגבר נישואין. כלומר, היא לא ממש מסיימת את ההצעה והוא עוזר לה, אבל העיקר הכוונה. יכול להיות שמסחטת הדמעות עבדה על מעריצי הסדרה אבל כאמור- מתי לאחרונה ראינו שוב אישה לוקחת החלטה בסדרת קומדיה שאמורה להעביר עשרים דקות בכיף על הספה? כשהכותבים של "חברים" רוצים, הם יכולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully