וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות בדיקה: דני נישליס יפרוש מהפוליטיקה

10.6.2014 / 12:26

פרסום ראשון: הבעלים והמנכ"ל של רדיו חיפה יתפטר מחברותו במועצת העיר ויפרוש מהפוליטיקה המקומית. הסיבה: הוראה של הרשות השנייה הקובעת כי יש טעם לפגם בניגוד העניינים לכאורה

דני נישליס יתפטר היום (שלישי) מחברות במועצת העיר חיפה ויפרוש מהפוליטיקה המקומית - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. נישליס משמש כחבר מועצה מטעם סיעת "חיפה שלנו" בראשות יונה יהב מאז הבחירות האחרונות בהן התמודד, והוא משמש במקביל כבעלים והמנכ"ל של רדיו חיפה.

שבוע אחרי בדיקת וואלה! ברנז'ה: מתמודדים לבחירות המשדרים ברדיו ייאלצו לפרוש

נישליס למעשה נאלץ להתפטר, לאחר חוות דעת של גורמי הפיקוח שקבעו כי יש טעם לפגם בכך שהוא משמש בתפקיד הציבורי בעירייה לצד אחזקותיו ומעורבותו העמוקה בתקשורת המקומית בעיר. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! ברנז'ה כי "הרשות הכריחה את נישליס לבחור - או הפוליטיקה או הרדיו, וברור שהרדיו חשוב לו יותר". נישליס יקריא את מכתב ההתפטרות בישיבה מועצת העיר שתתכנס הערב.

גם לאחר שיתפטר נישליס ממועצת העיר חיפה, הוא יישאר יו"ר חברת אתו"ס - חברה בת של העירייה העוסקת בהפקת אירועי ספורט, תרבות ופסטיבלים. למרות שרדיו חיפה שבבעלותו עשוי ליהנות מתקציבי הפרסום של אתו"ס, ככל הנראה אין באפשרות הרשות השנייה להתערב במינויו לתפקיד יו"ר החברה. על ניגוד העניינים לכאורה בין תפקידיו השונים כתב לראשונה אבנר הופשטיין ב"עין השביעית" כבר לפני מספר חודשים.

את תגובתו של דני נישליס לא ניתן היה להשיג. מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "נכון למועד זה, טרם הגיעה לידי הרשות השנייה הודעה על התפטרותו של דני נישליס מתפקידו במועצת העיר חיפה. אם וכאשר תוגש הודעה כאמור ומר נישליס יבקש לשוב ולהחזיק במניותיו ברדיו חיפה, תבחן מועצת הרשות בקשה זו. כזכור, בנובמבר 2013 קיבלה מועצת הרשות השנייה החלטה אשר על פיה חייב נישליס, למכור את מניותיו בתחנת "רדיו חיפה" וזאת מתוקף האיסור בחוק על בעלים של תחנות רדיו או טלוויזיה לעסוק בפעילות פוליטית. באותו מועד הוקצתה לנישליס תקופת ביניים של 6 חודשים על מנת למכור את מניותיו ובמשך תקופה זו הוחזקו מניותיו בתחנה ע"י עו"ד חיצוני ב"נאמנות עיוורת". ככל שמר נישליס יחליט שלא להתפטר ממועצת העיר, יהיה עליו למכור את מניותיו כפי שהמועצה קבעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully