וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מחלקת החדשות בנענע10 תוכפף לחדשות 10

5.6.2014 / 17:02

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה: איחוד מערכות החדשות של הגופים צובר תאוצה, כאשר ראש מחלקת החדשות בנענע10, ערן סורוקה, יעבוד מערכתית תחת חדשות 10

שינויים ארגוניים בחדשות 10: כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, מחלקת החדשות בנענע10 תוכפף לחדשות 10 - כך מודיעה היום (חמישי) חברת החדשות. בחברה אומרים כי "איחוד מערכות החדשות הנו צעד ראשון בשורה של צעדים הצפויים בתחום התוכן באתר – מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז, ומנכ"ל נענע10 דני רייכר, סיכמו שפעילות החדשות בנענע10 תוכפף מערכתית באופן מלא לחדשות 10, ותהווה זרוע אינטרנטית ישירה של חדשות 10".

פרסום ראשון: הכירו את ”חדשות ערוץ 10 באינטרנט”

במסגרת השינוי, ראש מחלקת החדשות בנענע10, ערן סורוקה יעבוד מערכתית תחת חדשות 10, תוך שיתוף פעולה מלא עם כתביה, מקורות השידור שלה, ותכנייה המשודרים והכתובים. כמו כן הוחלט לאחד את מחלקת הרדיו של חדשות 10, שמפיקה מהדורות חדשות מידי שעה עגולה כמעט לכל תחנות הרדיו האזורי עם חדשות נענע10, ו"ליצור גוף שיוכל לתת מענה טוב יותר לחדשות מתפרצות לאורך היממה". בראש שתי המחלקות יעמוד ערן סורוקה.

בעקבות האיחוד עם נענע10 יסיים ניב גלבוע קדנציה בת חמש וחצי שנים בניהול מחלקת הרדיו, לאחר שהוביל בה לאחרונה את הליך שילוב אנשי חדשות 10 וחומרי חדשות 10 בתוך מהדורות חדשות הרדיו. גלבוע ימשיך בתפקידיו בחדשות 10 כמגיש, כתב מגזין, וביקורות האוכל.

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10: "האיחוד בין חדשות נענע10 לבין חדשות 10 חשוב ומתבקש, יחזק את שירות החדשות שמעניקה נענע10 לגולשיה, ויסייע בהפצת תכני חדשות 10 ברשת. גם איחוד מחלקות החדשות באינטרנט עם מחלקת הרדיו טבעי בעידן של קצב חדשות מתגבר. זו הזדמנות מצוינת לומר תודה לניב גלבוע על העבודה המאומצת שעשה בחיזוק מהדורות החדשות ברדיו".

דני רייכר, מנכ"ל נענע 10: "האינטגרציה בין מחלקת החדשות של נענע 10 לבין חדשות 10 היא מהלך טבעי והיא תאפשר לנו להגביר את שיתוף הפעולה בין תכני חדשות 10 שעל המסך לבין פלטפורמות הניו מדיה השונות בהן אנו פועלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully