וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסת אל על נחתה בסופיה: "הנוסע נתן אגרוף לדייל"

מפרטי האירוע החריג, במסגרתו נחתה בבולגריה הטיסה שהייתה בדרכה למינכן, עלה כי צעיר גרמני בן כ-30 קילל את הנוסעים, ולאחר מכן הרביץ לאחד מאנשי הצוות. עם הנחיתה, הוא נעצר

מטוס בואינג 747-400  של אל-על בנמל התעופה היתרו. לונדון 2013. Flicker / Aero Icarus, Creative Commons
הנוסע התפרע, והקברניט החליט לנחות. מטוס אל על/Creative Commons, Flicker / Aero Icarus

נוסעי טיסה 353 של אל על, שעשתה דרכה הבוקר (חמישי) מישראל למינכן, נאלצו לשהות במפתיע למשך זמן קצר בשדה התעופה בסופיה בדרכם לגרמניה. זאת, לאחר שאחד הנוסעים התפרע במהלך הטיסה והיווה סכנה בטיחותית, והוביל לכך שהמטוס, מדגם בואינג 737, ועליו 120 נוסעים, נחת בבולגריה.

מבדיקת פרטי האירוע החריג, עלה כי תושב גרמניה, כבן 30, קם ממקומו במהלך הטיסה והחל לקלל את הנוסעים שנמצאו לצדו. לאחר מכן, החל הצעיר להסתובב במסדרון המטוס. כאשר הגיע לאחד מתאי השירותים שבמטוס נתן אגרוף לאחד הדיילים. עובדי הטיסה, שחזו באלימות בה נקט הנוסע, דיווחו על כך לקברניט המטוס. הוא החליט בתגובה לפעול על פי התקנות הבינלאומיות המחייבות במקרים כאלו, והנחית את המטוס בתחנה הקרובה, סופיה. עם נחיתת המטוס, הועבר הנוסע הסורר לידי המשטרה המקומית שעצרה אותו ולקחה אותו לחקירה.

לפני שלושה שבועות נחתה טיסת אל על 289, מתל אביב לוונציה, נחיתת חירום בנמל התעופה בדוברובניק שבקרואטיה, לאחר שהטייס חש ברע במהלך הטיסה ולא יכול היה למלא את תפקידו. רופאה שנכחה בטיסה העניקה לו טיפול, ומטוס חלופי שנשלח למקום הטיס את 98 הנוסעים ליעדם בשלום.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
זעם בשמאל על הבנייה בהתנחלויות: "פירומניה מדינית"
פוטין מגיב לקלינטון: "עדיף לא להתווכח עם נשים"
לעיני הילדים: נתפסו עם 1.5 ק"ג הרואין בגלגל הרכב

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully