וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אידריסו מחוץ לסגל קמרון, דינו אנדלובו נמכר

2.6.2014 / 11:27

חלוץ הרכש לא יהיה בברזיל, פערים בעסקת דרינצ'יץ', אנדלובו נשאר בדרא"פ. סאביץ' שוחח עם סטנוייביץ' על מעבר לחיפה

ניקולה דרינצ'יץ' שחקן נבחרת מונטנגרו. AP
"פרטיזן צריכה כסף, וצריכה אותו עכשיו. אם חיפה תגדיל את ההצעה דרינצ'יץ' יהיה שלה". ניקולה דרינצ'יץ'/AP

חלוץ הרכש של מכבי חיפה, מוחמדו אידריסו, קיבל היום (שני) בשורות רעות. מאמן נבחרת קמרון, פולקר פינקה, החליט לנפות אותו מהסגל למונדיאל בברזיל לצד חמישה שחקנים נוספים. אידריסו בן ה-34 היה בסגל הנבחרת למונדיאל 2010 שם רשם שלוש הופעות כמחליף. הוא נכלל בסגל המורחב ושותף במשחקי ההכנה, אך בסופו של דבר הוחלט להשאירו מחוץ לרשימת 23 השחקנים שייסעו לברזיל.

מכבי חיפה הגיעה אתמול (ראשון) לסיכום על מכירת החלוץ דינו אנדלובו. השחקן, שנרכש מבני יהודה תמורת מיליון יורו, יעבור רשמית לקבוצתו הנוכחית סופרספורט הדרום אפרקאית. למעשה, בעקבות הסיכום אנדלובו יישאר בדרום אפריקה וימשיך במדי קבוצתו הנוכחית.

בתוך כך מכבי חיפה מנסה לקדם את החתמת הזר השלישי שלה העונה. ביממה האחרונה ניסו במועדון לקדם את העברת הקשר ניקולה דרינצ'יץ', אך בינתיים ישנם פערים בין הצדדים. ככל הידוע, פרטיזן בלגרד דרשה בתחילת המשא ומתן שלושה מיליון יורו, וזאת בכדי לגרום לחיפה לרדת מהעסקה. חיפה הבהירה כי תהיה מוכנה לשלם כחצי מיליון יורו ומקורבים לעסקה מאמינים שניתן יהיה לגשר על הפערים ברגע שחיפה תציע כמיליון יורו. "פרטיזן צריכה כסף, וצריכה אותו עכשיו. אם חיפה תגדיל את ההצעה דרינצ'יץ' יהיה שלה. הכל עניין של כסף. בכל מקרה, בעוד מספר ימים נדע לאן הרוח נושבת. משאים ומתנים כאלה לוקחים זמן", אמר מקורב לעסקה. במקביל נמשך המשא ומתן עם השוער ולדימיר סטויקוביץ', שעשוי להגיע בהשאלה.

חיפה תמשיך לעקוב אחר הקשר הסרבי של צסק"א סופיה, איבן מרקוביץ', בו רואה אלכסנדר סטנוייביץ' כהשקעה חכמה לטווח ארוך. חיפה תנסה לצרף את בלם ארמיניה בילפלד וויאדין סאביץ' (23) או בלם פרטיזן בלגרד מילוש אוסטוייץ' (22). סאביץ', מתברר, כבר שוחח עם סטנוייביץ' על אפשרות מעבר לחיפה, אולם חיפה טרם פנתה למחזיקת כרטיסו, בורדו. בלם היידוק ספליט מריו מלוצ'ה (24) מחזיק גם בהצעות גבוהות מרוסיה (לוקומוטיב מוסקבה) ויוון (פנאתנייקוס).

אלעד גבאי התבקש להגיע לתחילת האימונים, כמו גם מוחמד כליבאת שיישאר בסגל בכל מקרה.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמנה החדש של מכבי חיפה (במרכז) עם הנשיא יעקב שחר (מימין) העוזר ברנימיר מיצ'ביץ'. אדריאן הרבשטיין
רואה במרקוביץ' כהשקעה חתמה לטווח ארוך. אלכסנדר סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין
מוחמדו אידריסו שחקן נבחרת קמרון. רויטרס
יגיע לישראל לפתיחת האימונים. אידריסו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully