וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל? קולומביה ניצחה את ברזיל – עם כבשים

2.6.2014 / 5:07

במדינה הלטינית חגגו את ההשתתפות במשחקי הגביע העולמי אחרי 16 שנים של היעדרות. לרגל המאורע ארגנו משחק מאתגר שכלל פעיות, צופים שיכורים – וגם כמה גולים. היה מהההצוין

משחק כדורגל של כבשים בין נבחרות קולומביה וברזיל לקראת המונדיאל. 1 ביוני 2014. AP
שבועיים של אימונים לא הספיקו. המשחק הצמרירי, אתמול/AP

כזה משחק אין סיכוי שתראו בשבועות הקרובים: בעיירה נובסה שבהרי האנדים בקולומביה חגגו אתמול (ראשון) בצורה בלתי שגרתית את השתתפותה של המדינה במונדיאל, אחרי 16 שנים של היעדרות: משחק כדורגל בין נבחרת מקומית לבין נבחרת מאחת הפייבוריטיות הקבועות במשחקי הגביע העולמי – ברזיל. אלא שבניגוד למשחקים המתוכננים להתחיל ביום חמישי בשבוע הבא, השחקנים הפעם רצו על ארבע, ולא על שתיים.

בצדו האחד של המגרש פעו עשר כבשים לבושות מדים בצבעי צהוב ואדום, המייצגים את דגל קולומביה. כל אחת מהן נשאה את שמו של אחד מבכירי הכדורגלנים במדינה הלטינית. מולן ניצב מספר דומה של שחקניות יריבות, בצבעי צהוב וכחול.

משחק כדורגל של כבשים בין נבחרות קולומביה וברזיל לקראת המונדיאל. 1 ביוני 2014. AP
גול מכריע בדקה ה-50. עומדות בשער/AP

כ-500 צופים רוויי אלכוהול הריעו מהיציע לבעלי החיים הצמריריים, שאומנו במשך שבועיים לבעוט בכדור רך מתוך תקווה שיצליחו לבעוט אותו אל השער, שנבנה ממוטות עץ ארוכים. למרבה האכזבה, נראה שנדרש זמן רך יותר לצורך המשימה המורכבת: בעליהן של השחקניות נאלצו למשוך בחבלים שנקשו לצווארן על מנת שיזוזו ויפסיקו ללחך בעצלות את מעט הדשא שטרם יבש.

על אף האתגר הגדול, המשחק הסתיים בניצחון 4:3 לקולומביה הודות לשער גורלי שהבקיעה בדקה ה-50 והאחרונה הכבשה-הקשרית "ג'יימס רודריגז". שחקן קולומביאני מוכשר לא פחות ממנה הנושא שם זהה משחק בימים כתיקונם במונקו.

האירוע המשעשע היה חלק מ"יום רואנה", שמצוין מדי שנה לכבוד בעלי המלאכה המקומיים שאורגים זה מאות בשנים בגד עשוי צמר המזכיר בצורתו פונצ'ו. "הרואנה הוא סמל עולמי, כך שזה רק טבעי לכבד את הכבשים", הסביר ראש עיריית נובסה רמירו ברגאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully