וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטאר מכחישה את ההאשמות, פיפ"א תיזום הצבעה חוזרת?

בקטאר מכחישים את הפרסומים לפיהם חברי הנהלה בפיפ"א שוחדו כדי לקבל את זכות האירוח למונדיאל 2022, סגן נשיא פיפ"א יתמוך בהצבעה חוזרת אם תהיה הוכחה לשחיתות

ספ בלאטר נשיא פיפ"א. נועם מושקוביץ
ומה אתה מתכנן לעשות בנידון? בלאטר/נועם מושקוביץ

אחרי שהיום (ראשון) בבוקר "סאנדיי טיימס" פרסם שהוא מחזיק בשורה ארוכה של מסמכים סודיים שכביכול מוכיחים שקטאר קנתה את אירוח המונדיאל בכסף ובשוחד, התראיין היום סגן נשיא פיפ"א ג'ים בויס ואמר: "אם בחקירה נמצא הוכחות לכך שהיו מעשים לא כשרים בהצבעה לאירוח מונדיאל 2022, אני כחבר מועצה בפיפ"א אתמוך בהצבעה חדשה שתבטל את הקודמת".

בפיפ"א מינו היום את החוקר הראשי של הארגון, מייקל גרסיה, בכדי שיבדוק את כל המסמכים ויכריע האם ההאשמות הללו נכונות: "אם גרסיה ימצא הוכחות לכך שהיו מעשי שחיתות וימסור למועצה את ההמלצות האלה אז הדבר הוא רציני ביותר ואסור להתעלם ממנו.

"אנחנו תומכים בגרסיה ב100 אחוז, הוא יוכל לדבר עם כל מי שירצה מסביב לעולם. כל הראיות צריכות ללכת אליו ולנו לא נותר לחכות לשום דבר פרט לממצאים שהוא יביא לנו".

בעולם לא נותרו אדישים לטענות הקשות, ועולות דרישה מפיפ"א לבטל את האירוח של הקטארים. גורמים בהולנד כבר איימו שיחרימו את המונדיאל ב-2022, וגם שר הספורט הבריטי דרש חקירה עמוקה ויסודית.

בקטאר פרסמו היום הצהרה שדוחה כל ההאשמה על שחיתות במהלך הקמפיין: "תמיד נקטנו בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אתיקה ויושר בהצעה שלנו לארח את אליפות העולם ב2022". עוד הוסיפו בקטאר ש"אנו ניקח את כל הצעדים האפשריים בכדי להגן על היושר של ההצעה שלנו. הזכות לארח את הטורניר נפלה בחלקנו בגלל שהיא הייתה ההצעה הטובה ביותר, זה הזמן של המזרח התיכון לארח את המונדיאל".

  • עוד באותו נושא:
  • קטאר 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully