וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של יערה בנבנישתי

2.6.2014 / 8:00

הג'ינג'ית הכי רותחת כיום בתעשייה מספרת על הצמיד שהיא לא זזה לשום מקום בלעדיו, על הספר שגורם לה לאושר צרוף ועל הבלוג שנותן לה השראה לבשל. בחירות הסטייל של הדוגמנית יערה בנבנישתי

יערה בנבנישתי בקמפיין ל"זיפ". צילום: עידו לביא,
יערה בנבנישיתי בקמפיין ל"זיפ"/צילום: עידו לביא

הג'ינג'ית הכי רותחת כיום בתעשייה הצליחה בשקט כמעט מופתי לטפס אל צמרת הדוגמניות עם הלו"ז הכי צפוף בארץ. בגיל 24, כשהיא חיה על קו לונדון-תל אביב, אוחזת יערה בנבנישתי ברזומה הכולל קמפיינים לדיוטי פרי, לנטורל פורמולה ולנביעות, למותגי אופנה מקומיים כמו זיפ, פרופיל ורוני קנטור, וגיחות מוצלחות לאירופה שהביאו להשתתפותה בקמפיינים לדולצ'ה וגבאנה, גרנייה ולוריאל. הדוגמנית שאף פעם לא חלמה להיות דוגמנית ורק התגלגלה לשם במקרה, מציגה יופי מהפנט, הנע בין מראה הקיבוצניקית המנומשת לבין החתולה האדמונית והפתיינית. העובדה שהיא מתנשאת לגובה של 1.64מ' בלבד ועל כן מודרת מהמסלולים לא הפריעה לה להשתחל בשנה שעברה למקום השישי ברשימת הדוגמניות הכי מרוויחות של פורבס ישראל. בנבנישתי חתומה במקביל בסוכנות מרילין היוקרתית בפריז, המייצגת גם את בר רפאלי, נעמי קמפבל וקייט מוס. אמרי לי מי הן חברותייך לסוכנות וכו'. אלה הן בחירות הסטייל שלה:

המותג: מיה גלר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעות של מיה גלר. "אילו יכולתי הייתי קונה כל יום תכשיט אחר שלה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מעצבת ישראלית אהובה עליי במיוחד היא מיה גלר. אילו רק יכולתי הייתי קונה כל יום תכשיט אחר שלה. גם חשוב לי לפרגן למעצבים ישראלים, אני יודעת כמה קשה כאן וכמה הם מתאמצים בשביל להצליח ואני מאד מעריכה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הפריט: צמיד זהב מסבתא

יערה בנבנישתי מאלבומה הפרטי. באדיבות המצולמים
"לא זזה בלי הצמיד הזה"/באדיבות המצולמים

"יש לי צמיד זהב שקיבלתי מסבתא שלי לרגל יום הולדתי ה-20. גם לה יש אחד כזה. את שני הצמידים היא קיבלה מסבא שלי בחגיגות היובל לנישואים שלהם. אני לא זזה בלי הצמיד הזה. בשבוע שלפני החתונה של אחי, טסתי לצילומים לקמפיין הבינלאומי ל'וולה' ועוד לא מצאתי את השמלה הנכונה לחתונה. בסוף הצילומים קיבלתי את השמלה במתנה והחלטתי שהצמיד הוא זה שסידר את הכל".

הקליפ: Garden City Movement - Move On

"הקליפ המדהים שנתקלתי בו לא מזמן הוא של ה-'Garden city movement' שנקרא 'move on'. האסתטיקה, הגרפיקה והצבעוניות של הקליפ הדהימו אותי. הוא עשוי בצורה מרתקת".

הבלוג: בצק אלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בצק אלים. "השראה לארוחה הקרובה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ושוב לישראליות שבי: הבלוג האהוב עליי הוא 'בצק אלים' כי ברגעים שאני עם עצמי אני מקבלת ממנו השראה יפה לארוחה הקרובה".

היצירה: "כימים אחדים" של מאיר שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כימים אחדים". "כל המילים שמחפשים כשאוהבים מישהו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ספרו של מאיר שלו, 'כימים אחדים' הוא היצירה שמצליחה לענות על כל המילים שמחפשים כשאוהבים מישהו יותר ממה שמצליחים להגיד לו. גם 'עולם הסוף', ספרו של אופיר טושה גפלה, הוא אושר צרוף שגורם לך לחשוב אחרת על כל רע בחיים".

המקום: נתב"ג

חניכת מסלול 21, המסלול החדש בנתב"ג, מאי 2014. משה שי,
נמל התעופה בן גוריון."מוכנה לכל מפגש באשר הוא"/משה שי

"שדה התעופה הוא אחד המקומות האהובים עליי. ברגע שאני עולה למטוס אני אמנם מחליפה לפיג'מה ומסתובבת בגרביים, אבל לשדה אני מגיעה מתוקתקת ומוכנה לכל מפגש באשר הוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully