וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האביב עדיין כאן: היום "מיני שרב" עם סיכוי לגשם

העלייה בטמפרטורות שהורגשה אתמול תימשך היום, וייעשה חם מהרגיל לעונה. אלא שלצד החום ייתכן גשם בצפון שילווה בסופות רעמים. גם מחר יש סיכוי לגשם ואפילו לשיטפונות

שרב בת"א מרץ 2012. דרור עינב
היום יהיה חם, אבל כנראה שהעננות תפריע לשיזוף/דרור עינב

מזג האוויר ממשיך להזכיר שאנחנו באביב: אתמול (שלישי) הורגשה עלייה בטמפרטורות שלוותה בעננות גבוהה ובינונית, והמגמה הזאת תימשך גם היום.

אלא שיחד עם ההתחממות שתביא את הטמפרטורות ברחבי הארץ לערכים שעל גבול השרב, במהלך כל היום עשויים לרדת ממטרים מקומיים - בעיקר בצפון הארץ, שילוו בסופות ברקים ורעמים יחידות. לפי שעה, לא פורסמה אזהרת שיטפונות, אולם לציבור מומלץ לעקוב אחרי העדכונים שמספק השירות המטאורולוגי.

עוד בוואלה! חדשות
"אברג'יל הציל את הקבלנים מקריסה - ופרש עליהם חסותו"
תיעוד: חברי קבוצה גזענית בפייסבוק תוקפים ערבי
מצלמות המהירות החדשות בכבישים: המפה הארצית המלאה

מידות החום החזויות להיום וללילה: בתל אביב מ-28 מעלות היום עד 19 מעלות בלילה, בירושלים 28 מעלות בשעות הצהרים עד 17 מעלות בלילה, בחיפה מ-26 עד 20, בגליל העליון – 15-26, בכינרת ובעמק בית שאן – 18-34, בבאר שבע 17-34, בים המלח – 24-35, ובאילת מ-38 מעלות היום עד 24 בלילה.

ומה הלאה? מחר יהיה מעונן חלקית עד בהיר עם ירידה של הטמפרטורות, ובמשך היום ייתכנו שוב גשמים יחידים עם חשש קל לשיטפונות בנחלי הדרום והמזרח. בשישי תחול ירידה קלה נוספת במידות החום אולם כבר לא חזוי גשם. שבת, כך מסתמן כעת, תהיה אידיאלית לבילוי בחיק הטבע, שכן יהיה בהיר עד מעונן חלקית עם טמפרטורות נוחות. בשבת צפוי להיות בהיר עד מעונן חלקית וללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

(עדכון ראשון: 22:25)

וואלה! מזג אוויר

מכ"ם הגשם המתעדכן של השירות המטאורולוגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully