וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: סרט ישראלי זכה באוסקר הסטודנטים

17.5.2014 / 10:04

"פריז על המים", סרט הגמר של הדס איילון מאוניברסיטת תל-אביב, הוא אחד משלושת הזוכים בפרס האוסקר של האקדמיה האמריקנית לסטודנטים בקטגוריית הסרט הזר לשנת 2014

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "פריז על המים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

גאווה ישראלית: "פריז על המים", סרט הגמר של הדס איילון, סטודנטית לתואר שני בחוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל-אביב, הוא אחד משלושת הזוכים בפרס האוסקר של האקדמיה האמריקנית לסטודנטים בקטגוריית הסרט הזר לשנת 2014. מדובר בפעם הראשונה בה סרט ישראלי זוכה בפרס זה. היוצרים הזוכים בקטגוריות השונות יבלו בתחילת חודש יוני בסדנאות, בפגישות ובאירועים הסובבים את הטקס. הזוכים הנוספים בקטגוריית הסרט הזר שיצטרפו לאיילון בלוס אנג'לס הם פיטר באומן מאנגליה ולנארט ראף מגרמניה. במהלך הטקס יוכרז האם "פריז על המים" זכה בפסלון זהב, כסף או ארד.

סרטה של איילון מספר את סיפורה של בתיה (מרים זהר), שחקנית עבר מפורסמת, אשר לאחר שנים של תסכול מקצועי מקבלת הזדמנות לחזור למסך אולם התרחשות בלתי צפויה ביום האודישן מאלצת אותה להתמודד עם בעלה (אילן דר) ועם סדר העדיפויות של חייה. הסרט צולם על-ידי דניאל מילר, נערך על-ידי איה סומך והופק על-ידי רותם עלימה. הפרימיירה הבינלאומית של "פריז על המים" תיערך בחודש הבא, בפסטיבל הסטודנטים הבינלאומיבתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully