וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייס חש ברע - טיסת אל על נחתה נחיתת חירום בקרואטיה

במהלך הטיסה לוונציה חש הטס שאינו יכול למלא את תפקידו, אולם סייע בהנחתת המטוס בדוברובניק. מטוס חלופי הטיס לאיטליה בשלום את 98 הנוסעים שהיו על הסיפון

בואינג 737 של אל על. AP
הטיס קיבל טיפול רפואי במטוס, ולנוסעים שלום/AP

טיסת אל על 289, מתל אביב לוונציה, נחתה בצהריים (חמישי) בנמל התעופה בדוברובניק שבקרואטיה, לאחר שהטייס חש ברע במהלך הטיסה ולא יכול היה למלא את תפקידו. הוא טופל במטוס על ידי רופאה שנכחה בטיסה, ומטוס חלופי שנשלח למקום והטיס את 98 הנוסעים לאיטליה בשלום. מנכ"ל אל על דוד מימון הודה לטיס על תפקודו בהנחתת המטוס בקרואטיה, וזה ענה לו כי הוא חש בטוב ויטיס את המטוס חזרה ארצה.

לפני כחודש הוכרז מצב חירום בנמל התעופה בן גוריון בעקבות תקלה עליה דיווח טייס של מטוס בואינג 757 של חברת "פדקס". צוות המטוס הצליח להנחית את כלי הטיס בשלום בשדה התעופה. הטייס דיווח למגדל הפיקוח על בעיה הידראולית, ולנתב"ג הוזעקו כוחות הצלה וכיבוי מכל אזור המרכז. הם נערכו לקראת נחיתת המטוס, שעליו היו שלושה אנשי צוות. לפני הנחיתה המטוס שחג ממערב לחופי תל אביב רוקן כמויות גדולות של דלק כדי לאפשר את הנחיתה.

טיסת אל על שהמריאה במרץ מברלין לתל אביב שבה על עקבותיה ונאלצה לנחות נחיתת חירום בגרמניה, לאחר שציפור פגעה באחד ממנועי המטוס. 144 הנוסעים פוזרו לבתי מלון בעיר, ובשעות אחר הצהריים עלו הנוסעים על טיסה חלופית בחזרה לישראל. בחודש דצמבר 2013 מטוס מטען שאיבד את אחד ממנועיו נחת בשלום בנתב"ג. שני הטייסים שהיו בכלי הטיס לא נפגעו בעת נחיתת החירום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully