וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטי טרלינגטון וקלווין קליין עושים קאמבק

11.5.2014 / 14:02

25 שנה אחרי הקמפיין האלמותי של בושם Eternity, חוזרת דוגמנית העל לשתף פעולה עם קלווין קליין ולהיות הפנים של המותג, כשהפעם היא מככבת לצד בעלה הבמאי אד ברנס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריסטי טרלינגטון ואד ברנס בקמפיין אינרנטי החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

25 שנה אחרי הקמפיין הראשון של בושם Eternity, חובר שוב קלווין קליין לדוגמנית העל כריסטי טרלינגטון לעוד שיתוף פעולה מוצלח ופוטוגני, גרסת 2014. טרלינגטון חוזרת להיות הפנים של המותג, כשהפעם היא מככבת לראשונה לצד בעלה, השחקן והבמאי אד ברנס. הקמפיין יושק בחודש יוני.

שיתוף הפעולה של הדוגמנית עם קלווין קליין החל ב-1987 כשנפגשו לראשונה בתצוגה, והיווה מקפצה משמעותית עבור הקריירה שלה. לצד הבושם היא דיגמנה את ליין ההלבשה התחתונה של המותג האמריקאי, שהוביל אותה לשורה של קמפיינים מובילים כמו מייבלין, לואי ויטון, איב סאן לורן ושאנל. לצד כל אלה הספיקה הסופרמודל לככב בלמעלה מ-500 שערי מגזינים, שחלקם אף זכורים במיוחד, ובזכותם הפכה לאחת הדוגמניות העסוקות בתעשיית האופנה.

יופיה האלמותי, שנותר בגיל 45 כמעט ללא שינוי, הוא משהו שקשה להתעלם ממנו. אורח חיים בריא והרבה יוגה הם מרשם-טרלינגטון לשמירה על מראה צעיר, או כמו שהשכילה לומר: "אם הבושם נקרא נצח (Eternity) ושמי מתנוסס לידו, אז מה לעזאזל ציפיתם?'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרלינגטון בקמפיין הבושם משנת 1995/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully