וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר חדד הגיע למקום השלישי בגמר "דה וויס צרפת"

11.5.2014 / 0:49

עמיר חדד, פליט כוכב נולד, הגיע למקום ה-3 בגמר "דה וויס צרפת". רגע השיא: חדד שר עם קיילי מינוג. רגע השפל: הוא לא הקשיב לשאלות המנחה מרוב התרגשות. אבל הפעם לא התעלף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמיר חדד שר עם קיילי מינוג בגמר "דה וויס" צרפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הישראלי עמיר חדד הגיע אמש (מוצאי שבת ה-10 במאי) למקום השלישי המכובד בגמר הגרסה הצרפתית של התכנית "דה וויס". הפעם, בניגוד לרגע ההוא מ"כוכב נולד" בה השתתף בעונה הרביעית, הוא לא התמוטט על הבמה, למרות ששר עם קיילי מינוג. זה כנראה פחות מרגש מאשר להופיע בפני מרגול.

"עצם ההגעה לגמר היתה מבחינתי הזכייה", אמר לאחר הגמר עמיר חדד לוואלה! תרבות, "כשאני הגעתי ל'דה ווייס' הציפיות שלי היו כל כך צנועות. רציתי לבדוק אם יש לי מקום כזמר. בגלל הסוויטץ' שעשיתי מתחום רפואת שיניים, רציתי לבדוק שאני באמת מכוון לכיוון הנכון. ודברים קרו כל כך מהר וטוב. פתאום אני מוצא את עצמי בגמר. הגעתי לגמר מסופק ומרוצה, רק בשביל להנות, להשאיר רושם טוב וזכרונות טובים. לא היה מבחינתי חשוב המקום שבו אסיים. אני מקווה שהבאתי גאווה לארץ".

מיי פיינגלד לא ייצגה אותנו אמש באירוויזיון לאחר שנכשלה בחצי הגמר, אבל חדד, פליט אחר של "כוכב נולד", ייצג אמש את ישראל בגמר תחרות שירה טלוויזיונית אירופאית אחרת. חדד, רופא שיניים בן 29, היה אחד מארבעת המתמודדים שהעפילו לגמר של הגרסה הצרפתית של "דה וויס", אחת התכניות הנצפות ביותר בצרפת. למקום האחרון הגיע המתמודד ווסלי עם 10 אחוזים מהקולות, חדד הגיע למקום השלישי עם 18 אחוזים מהקולות, המתמודד מקסימיליאן הגיע למקום השני עם 21 אחוזים מהקולות והמנצח הוא קנג'י עם 51 אחוזים מהקולות.

הגמר אמש נפתח בהופעה של קיילי מינוג, ששרה עם ארבעת המנטורים ביחד ועם כל אחד מהם בנפרד (ראו צילומי מסך). לאחר מכן, חדד ביצע כשיר סולו גרסת כיסוי באנגלית ל-"All of me" של ג'ון לג'נד. הוא לבש חולצה לבנה ומכנס שחור, אשתו לעתיד ודודותיו שישבו בקהל קיבלו נתפסו מתרגשות על ידי המצלמה. בסיום השיר היתה פאוזה דרמטית, שהזכירה שחדד בקע מכוכב נולד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעם הוא לא התמוטט על הבמה, אבל מרוב התרגשות לא שמע את שאלת המנחה. עמיר חדד בגמר "דה ווייס" צרפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתום הביצוע, אמרה המנטורית שלו, הזמרת ג'ניפר: "הוא התקדם יפה ולקח מה שהוא רוצה מכל הסגנונות. אני שמחה שיש לי זמר כל כך גדול בנבחרת שלי. הנשק הסודי שלו שהוא כל כך שונה. הוא מאוד נדיב וצנוע, וזה מה שהביא אותו לגמר".

ב"כוכב נולד" עמיר חדד התמוטט ונפל על הרצפה. בגמר של "דה וויס" הצרפתי חדד אמנם לא נפל, אבל גם כאן הוא נרגש. כששאל אותו המנחה אחרי השיר הראשון: איך אתה מרגיש אחרי הביצוע? עמיר מרוב התרגשות כנראה לא שמע את השאלה והמנחה נאלץ לחזסור עליה פעם שניה. "זה הניצחון האישי שלי להגיע עד לשלב הזה", אמר חדד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא וויתר על פאוזה דרמטית בסוף השיר. עמיר חדד בגמר "דה ווייס" צרפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

במעברון לפני השיר השני שודר קטע ודאו בו צולם אביו של עמיר, רופא במקצועו, שאמר כי לא אכפת לו שעמיר עזב את רפואת השיניים כדי ללכת אחרי החלום שלו. עוד אמר האבא, כי הוא לא האמין שעמיר יגיע עד השלב הזה.

את השיר השני ביצע עמיר חדד עם יאניק נואה, פעם טניסאי והיום זמר. הם ביצעו בצרפתית את שירו של נואה, La Voix Des Sages. בתום הביצוע, אמר נואה: "אני מרגיש שאנחנו מכירים מאז ומתמיד, כי היה לנו חיבור כזה טוב". חדד הוסיף: "אני מרגיש מאוד בנוח לידו". וג'ניפר המנטורית סיכמה: "זה היה רגע בלתי נשכח". השיר האחרון שביצע היה דואט בצרפתית עם המנטורית ג'ניפר.

ונקנח בטריוויה: הזוכה במקום השני של "דה וויס" צרפת נושא שם משפחה כמו זה של פיינליסטית כוכב נולד (מקסימיליאן), וביצע גרסת כיסוי כמו זו שביצעה גם זוכת דה וויס ישראל (My Way של פרנק סינטרה). תודו שלא יכולתם לפתוח שבוע חדש בלי המידע החשוב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully