וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס עוז נגד "תג מחיר": "ניאו נאצים עבריים"

במהלך אירוע קבלת שבת בתל אביב, התבטא הסופר בחריפות נגד נוער הגבעות ומבצעי פעולות התקיפה נגד ערבים. "אין דבר שהניאו נאצים עושים, והקבוצות האלה לא עושות פה למיעוט"

השקת ספרו של עמוס עוז "בין חברים". נמרוד סונדרס
"נוער הגבעות זה כינוי מתוק למפלצת". עמוס עוז/נמרוד סונדרס

עמוס עוז נגד נוער הגבעות: במהלך אירוע קבלת שבת שהתקיים היום (שישי) בתל אביב, התבטא הסופר עמוס עוז בחריפות נגד מבצעי פעולות "תג מחיר" נגד ערבים. "'תג מחיר' ונוער הגבעות הם כינויים מתוקים למפלצת שהגיע הזמן לקרוא לה בשמה: קבוצות ניאו נאציות עבריות", אמר עוז, "אין שום דבר בעולם שהניאו נאצים עושים והקבוצות האלה לא עושות פה למיעוט".

באירוע נכח גם חבר הכנסת ראובן ריבלין, שמתמודד לנשיאות המדינה. בתגובה לדבריו של עוז אמר ריבלין כי "אסור לבצע השוואה כזאת". לאחר שרשרת של פעולות "תג מחיר" בשבוע האחרון, גם הבוקר התגלו כתובות נאצה נגד ערבים, הפעם על דלת בית פרטי ברובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים. כתובות נגד ישו רוססו על קיר סמוך לכנסיה הרומנית בעיר.

ציון סויירי, אב שכול ופעיל ב"ארגון נפגעי הטרור - אלמגור", תוקף את דבריו של עמוס עוז: "עם כל החומרה של מעשי תג מחיר, אי אפשר להשוותם לנאציזם, שהביא לרצח שישה מיליון מבני עמנו", אמר סויירי. "עמוס עוז הוא האחרון שיכול להטיף מוסר בסוגיה לאחר שהלך לבקר את מרואן ברגותי, רוצח יקירי, בכלא".

עוד בוואלה! חדשות:
אינדיק: "הבנייה בהתנחלויות תוביל לאסון היסטורי"
שביתה איטלקית באל על: טייסים לא הגיעו, הטיסות בוטלו
מים עד הברכיים: צפו בשיטפון ששיתק את מסוף טאבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד בשבעה מעשי תג מחיר ביקנעם לאחר מעצרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני יומיים המשטרה הצליחה ללכוד חשוד שאחראי על לא פחות משבעה מעשי "תג מחיר" ביקנעם. האיש, תושב העיר בן 25, נעצר במארב משטרתי כשניקב צמיגים של כלי רכב באתר בנייה ביקנעם, והוא נלקח לחקירה בתחנת משטרת עפולה.

"במהלך פעילות כוח מיוחד, הבחינו השוטרים בחשוד שמגיע לרכב באחד הרחובות ביקנעם. הוא ירד מהרכב, ניקב צמיגים ואז הכוח ביצע את המעצר", אמר לוואלה! חדשות סגן ניצב איתן מנשה מפקד משטרת עפולה. "עם ביצוע המעצר, הוא ביקש לשמור על זכות השתיקה".

המשטרה מעריכה שהחשוד, שאין לו עבר פלילי, לא פעל לבדו אלא שהיו איתו עוד אנשים. כמו כן, החוקרים בודקים אם האיש קשור למקרי תג מחיר נוספים בצפון, דוגמת זה שהיה בפורידיס, ושחולל סערה ביישוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully