וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס מונה לעוזר מאמן נבחרת ישראל בכדורסל

7.5.2014 / 15:01

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל אישרה את המינוי. אם יהפוך למאמן מכבי ת"א, יוכל לעזוב. פסימיות לגבי הגעת טיוס

עוזר מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. קובי אליהו
כבר נפגש עם אדלשטיין. גודס/קובי אליהו

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל החליטה היום (רביעי) פה אחד להמליץ על גיא גודס כעוזרו של ארז אדלשטיין בנבחרת ישראל. בתקופה האחרונה התקיימו מספר פגישות בין אדלשטיין לגודס ובין האחרון לבין יו"ר הוועדה, משה ויינקרנץ. בפגישות סוכמו תנאי עבודתו בנבחרת ישראל. שני הצדדים סיכמו שאם וכאשר ימונה גודס למאמן ראשי במכבי תל אביב, תהיה לו זכות לעזוב את תפקידו בנבחרת.

גודס בן ה-43 היה אחד מהשחקנים הבולטים של נבחרת ישראל והופיע בשורותיה 47 פעמים כולל בשתי אליפויות אירופה. את קריירת האימון שלו החל גודס במכבי ראשון לציון ואחרי שנתיים בתפקיד, מונה לעוזר מאמן מכבי תל אביב. מיד אליהו הוא עבר להפועל ירושלים, שם עבד שנתיים נוספות. בעונת 2010-11 חזר למכבי תל אביב ומונה שוב לעוזר המאמן - תפקיד אותו הוא ממלא עד היום. באליפות אירופה האחרונה הוא שימש כעוזר מאמן נבחרת בריטניה. בעבר הוא גם הדריך את נבחרת העתודה.

גיא גודס הגיב על בחירתו לעוזר מאמן הנבחרת: "אני שמח לחזור למדים הלאומיים בתור עוזר מאמן אחרי ששיחקתי במשך שנים מהנבחרות הצעירות ועד לנבחרת הבוגרת ונתתי המון לנבחרת. אין יותר גאה ממני להיות חלק מהנבחרת הלאומית שלנו. אני שמח לשתף פעולה עם ארז אדלשטיין ובתקווה שיחד עם כולם נוכל להביא את נבחרת ישראל לאליפות אירופה".

בתוך כך, הוועדה המקצועית של האיגוד החליטה להמליץ בפני הנהלת האיגוד להמשיך את ההתקשרות עם ראש האגף המקצועי של איגוד הכדורסל אריק שיבק לשלושה חודשים נוספים כדי שימשיך בתפקידו בתקופת השיא של נבחרות ישראל בכל הגילאים. הוועדה ממליצה להמשיך עם פרויקט הכרטיס הכפול המאפשר לשחקני ליגת על עד גיל 22 לשחק גם בליגה הלאומית ואף להרחיבו ולאפשר לשחקני ליגת על בגילאים אלו לשחק גם בליגה הארצית.

בנושא אחר: בנבחרת פסימיים לגבי הגעתו של אלכס טיוס למשחקי מוקדמות אליפות אירופה 2015. על שחקן מכבי תל אביב מופעל לחץ להגיע, אבל בשלב זה ההערכות הן שהסיכויים לכך לא גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully