וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני חשודים בהשחתת עשרות דגלי ישראל ביפו

3.5.2014 / 14:20

המשטרה עצרה תושבת העיר בת 30 וצעיר תושב רמלה בן 19 בחשד כי ריססו צבע אדום על דגלים שנתלו ברחוב יהודה הימית לקראת יום העצמאות, ובחלק מהמקרים החליפו אותם בדגלי פלסטין

המשטרה עצרה שני חשודים בהשחתת דגלי ישראל ביפו. חטיבת דובר המשטרה
שני דגלים שהושחתו לפי החשד ביפו/חטיבת דובר המשטרה

שוטרי מרחב יפתח עצרו הבוקר (שבת) שני חשודים במעורבות בהשחתת דגלי ישראל ביפו השבוע. השניים, תושבת יפו בת 30 וצעיר תושב רמלה בן 19, נתפסו ברחוב עולי ציון בעיר כשבידיהם תרסיסי צבע וכשבכוונתם על פי החשד להשחית דגלים נוספים, נוסף על ריסוס הצבע האדום ביום חמישי האחרון על כ-60 דגלים שנתלו לקראת יום העצמאות על עמודי תאורה ברחוב יהודה הימית. על פי החשד, בחלק מהמקרים אף החליפו את דגל ישראל בדגל פלסטין.

בעקבות שורת האירועים האחרונים, הורה מפקד משטרת תל אביב, ניצב בנצי סאו, על תגבור הכוחות בעיר לשם איתור המשחיתים, שכללו שוטרי יס"מ, בילוש ומודיעין. ניצב סאו העריך כי החשודים במעורבות בריסוס על הדגלים ינסו לבצע את זממם פעם נוספת, ואכן לפנות בוקר איתרו הכוחות את השניים כשהם מנסים על פי החשד לבצע השחתה נוספת. הם הועברו לחקירה במטה מרחב יפתח, והערב יובאו לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בבקשה להארכת מעצרם.

חבר ועדת החוץ וביטחון, ח"כ רונן הופמן (יש עתיד), התייחס השבוע להשחתת הדגלים, וטען כי מדובר "בהיבט נוסף של טרור. כל מי שמבזה סמל או מקום תפילה של זולתו איננו מכבד את עצמו. אם לא נטפל ביד חזקה ובתקיפות בתופעות 'תג מחיר' הללו כולנו נשלם מחיר עם תג מאוד גבוה". הופמן הוסיף כי "אין לאפשר לטרוריסטים הללו לפגוע במרקם החיים החשוב, הרגיש והמאוזן שמתקיים בין אזרחי ישראל היהודים והערבים בכל רחבי הארץ".

עוד בוואלה! חדשות:
לפיד: "נדבר עם חמאס רק אם יפסיק הטרור ויכיר בישראל"
איראן חסמה את הגישה לווטסאפ: "צוקרברג ציוני"
מפולת הבוץ באפגניסטן: יותר מ-2,100 הרוגים

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully