וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר יתעשר מהסרטון בו נראה חוטף בעיטה בראש?

הסרטון בו נראה ג'ארד פרנק הקנדי נפגע מרכבת הפך לוויראלי והגיע ל-23 מיליון צפיות. הוא קיבל פניות מחברת מדיה, והבין שמדובר באוצר ששווה רבע מיליון דולר. "יממן לי טיול"

צילום: סרטון חובבים, עריכה: מיכאל ברגמן

ג'ארד פרנק, הצעיר הקנדי שהעלה ליוטיוב סרטון בו הוא נראה חוטף בעיטה בראש מנוסע ברכבת בזמן שהוא מנסה לצלם "סלפי", עשוי להתעשר מכך. הווידאו, שצולם לפני כחודש בפרו, זכה ל-23 מיליון צפיות בתוך פחות משבוע. חברת מדיה הציעה לשלם לו עד 16 דולר לכל אלף צפיות, והמשמעות היא שאם הוויראליות תימשך – הוא עשוי לגרוף עד רבע מיליון דולר מההכנסות של הפרסומות באתר.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
תיעוד נדיר: נמר השתולל ותקף תושבים בכפר בהודו
צפו: חצה את הפסים באור אדום - וניצל מפגיעת רכבת
מדוע פרצה ילדה למכונת צעצועים וחילקה את תכולתה?

"קיבלתי כל מיני הצעות וכולן היו לגיטימיות", אמר פרנק בן ה-22 לרשת CBC והוסיף כי הכסף יכול לשמש לטיול הבא שלו בדרום אמריקה, ללימודי קולנוע ולהפקת סרט. "אני קצת מודאג, אבל הגעתי להסכם ראוי עם החברה המדוברת ואני סומך עליה. בדקתי הרבה לפני שחתמתי", אמר. לערוץ היוטיוב של פרנק התווספו אלפי עוקבים, מה שמבטיח עוד את החשיפה העתידית שלו. הוא אפילו קיבל פנייה מקומיקאי קנדי שהציע לו לשתף פעולה.

ניסה לצלם סלפי - ונפגע בראשו מרכבת חולפת. צילום מסך
הבעיטה ששווה הון. פרנק בזמן צילום הסלפי/צילום מסך

בימים שאחרי פרסום הסרטון נשמעו טענות לפיהן הוא אינו אמין. אולם פרנק מיהר להבהיר כי אין מדובר במתיחה. בשיחה עם רשת CTV הקנדית ביום רביעי שעבר, טען כי הסרטון צולם לפני כחודש כשהיה בדרכו למאצ'ו פיצ'ו עם חבר. לדבריו, ברגעים שקדמו לצילום הסרטון, חלפו כמה רכבות במהירות איטית והוא החליט לצלם סרטון כדי לתפוס את הרכבת הבאה. את התוצאה אפשר לראות בסרטון.

"הרכבת לא נסעה במהירות שנסעו קודמותיה", טען. "היא נסעה במהירות רגילה של רכבת. זו גם הסיבה שבגללה הווידאו מתחיל כמעט בשנייה שנפגעתי בראש". לדבריו, עובד הרכבת שפגע בו לא עמד בחלק הקדמי ביותר של הרכבת, אלא במרחק של יותר ממטר מתחילתה, ולכן, "אם הרכבת הייתה אמורה לפגוע בי, היא הייתה פוגעת בי לפני שהרגל שלו הגיעה אליי".

(עדכון ראשון: 21:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully