וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל חירש-אילם נהרג מפגיעת רכבת בדרום

20.4.2014 / 13:03

הולך הרגל, שוהה בלתי חוקי, נפגע מרכבת חולפת בקטע המסילה שבין ערוער לדימונה. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום קבעו את מותו. בשלב זה, ההערכה היא שלא מדובר בהתאבדות

הולך רגל נהרג מפגיעת רכבת בין ערוער לדימונה, 20 באפריל 2014. מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א

שוהה בלתי חוקי בשנות ה-30 לחייו נדרס למוות בשעות הצהריים (ראשון) מפגיעת רכבת בקטע המסילה שבין ערוער לדימונה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו את האיש, חירש-אילם, עם פציעה רב-מערכתית וקבעו את מותו במקום. בשלב זה, ההערכה היא שלא מדובר בהתאבדות. נסיבות האירוע בבדיקה.

איברהים אלעסם, חובש בכיר במד"א שהגיע ראשון למקום סיפר כי "סמוך לפסי הרכבת שמקבילים לכביש 25 באזור צומת ערוער, שכב גבר כבן 34 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם פגיעת ראש קשה לאחר שככל הנראה נפגע מרכבת משא. הפציעות שלו היו קשות מאוד ולפרמדיקים שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו".

עוד חדשות חמות:
מהומות בהר הבית: 24 נעצרו, שני שוטרים נפגעו קל
אבו מאזן: "זמני אוזל"; בנט: "שלא יאיים עלינו"
אהבה ממעצר ראשון: עולם הדייטים של נוער הגבעות

בחודש אוקטובר האחרון נהרגו סמל-ראשון אבי מור (20) ואביב שרעבי (19) מפגיעת רכבת משא בעמק חפר. השניים נהרגו לאחר שיצאו עם שני חברים נוספים ממועדון סמוך והחלו לצעוד על פסי הרכבת ליד אזור התעשייה. שני החברים האחרים לא נפגעו והם אלה שהזעיקו את כוחות מגן דוד אדום, שקבעו את מותם של מור ושרעבי במקום.

הבוקר נהרג צעיר בן 19 וחברו נפצע באורח בינוני בתאונת דרכים בצומת אחיהוד, במפגש הכבישים 70 ו-85. התאונה אירעה כתוצאה מהתנגשות בין משאית לכלי רכב פרטי. פרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו לזירת התאונה, שאירעה לקראת השעה 07:00 בבוקר, קבעו את מותו של הצעיר ופינו את הפצוע, גם כן בן 19, לבית החולים בנהריה. ההרוג נהג במכונית, ומחקירה ראשונית עולה כי התאונה נגרמה מאי ציות לרמזור אדום.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully