וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בחיפה: גופת גבר נמצאה עם סימני אלימות

אחיקם משה דוד

20.4.2014 / 1:57

גופת הגבר, כבן 40, התגלתה בדירה ברחוב החלוץ בעיר. אדם שהתקשר למוקד 100 והזעיק את השוטרים למקום נעצר לאחר שטען כי ביצע את המעשה. לפי החשד, הוא היה תחת השפעת אלכוהול

זירת רצח האישה בלוד. דרור עינב
"החשוד הספיק להודות בפני השוטרים שהגיעו לזירה כי הוא זה שביצע את המעשה"/דרור עינב

חשד לרצח בחיפה: גופת גבר כבן 40 ועליה סימני אלימות התגלתה הלילה (ראשון) ברחוב החלוץ בעיר. אדם שהתקשר למוקד 100 של המשטרה והזעיק את הכוחות למקום נעצר לחקירה לאחר שהודה בפני השוטרים כי הוא זה שביצע את המעשה. מחקירה ראשונית עלה כי הוא היה תחת השפעת אלכוהול.

"האיש הספיק להודות בפני השוטרים שהגיעו לזירה כי הוא זה שביצע את המעשה", אמר ניצב-משנה אבי אדרי, מפקד משטרת חיפה. "יחד עמו עוכבו לחקירה עוד כמה אנשים שהיו באזור, שנותנים כרגע עדות במשטרה". "על הגופה התגלו סימני אלימות וככל הנראה מדובר במריבה בין שיכורים", הוסיף.

אייל הלפמן, פרמדיק מגן דוד אדום ממרחב ירדן, שהגיע לזירת האירוע סיפר: "הגבר נמצא כשהוא ללא רוח חיים. לא היה דבר שניתן לעשות כדי לסייע שכן פציעותיו היו קשות, ונאצלנו לקבוע את מותו במקום".

לפני כשלושה שבועות פונתה אישה בת 39 לבית החולים פוריה בטבריה במצב קשה, כשהיא סובלת מפציעות בפלג גופה העליון. האישה, תושבת הכפר מרר, מתה מאוחר יותר מפצעיה. חוקרים מתחנת טבריה והמחוז הצפוני שהגיעו לזירת האירוע ניסו לאתר בעלה, בחשד למעורבות במעשה. בעקבות מידע מודיעיני איתרו החוקרים את בעלה ואבי ילדיה בבית הוריו. הוא נעצר על ידי המשטרה והובא לתחנת משטרת טבריה שם הוא נחקר בחשד לרצח.

עוד בוואלה! חדשות:
ישראל לתאילנד: "הדקו האבטחה סביב ישראלים עד סוף החג"
"ארזנו לבד": המשטרה דחפה את ברוני הפשע לחו"ל
גורם מדיני: הבעיה תיפתר כשאיראן תוותר על הצנטריפוגות

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully