וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 11 נמצא תלוי ללא רוח חיים בביתו ברהט

19.4.2014 / 0:10

הילד נמצא תלוי במחסן ביתו ביישוב שבנגב. בני משפחתו סיפרו שלפני כן הוא שיחק מחוץ לבית. נבדקים כמה כיווני חקירה, בהם שמדובר במשחק שהשתבש או באירוע על רקע פלילי

גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013. יותם רונן
הילד נמצא עם סימני חבלה בפלג גופו העליון/יותם רונן

ילד בן 11 נמצא אמש (שישי) תלוי ללא רוח חיים במחסן בית משפחתו ברהט. מדיווח ראשוני שהגיע למשטרה עולה כי הילד שיחק מחוץ לבית ולאחר שחיפשו אותו בני משפחתו, מצאו אותו ללא רוח חיים. כוחות רבים של משטרה הגיעו ליישוב הבדואי שבנגב והחלו לתחקר את בני המשפחה. בשלב זה נבדקים כמה כיווני חקירה, בהם האפשרות שמדובר במשחק ילדים שהשתבש או באירוע על רקע פלילי.

פרמדיק של צוות מגן דוד אדום, איתי שדה, שהגיע למקום האירוע ברהט, סיפר: "למרפאה המקומית הובא ילד כבן 10 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני חבלה על פלג גופו העליון. הצטרפנו לרופא שביצע בו פעולות החייאה אך נאלצנו לקבוע את מותו". גופתו נשלחה לנתיחה משפטית כדי לברר את נסיבות המוות וכדי לשלול חשד לפלילים.

עוד כותרות חמות:
צ'רלי אבוטבול הובא למנוחות: "לא ייתכן שהתאבד"
בן 10 הוכש על ידי נחש בהתנחלות חלמיש; מצבו קשה
כתובת נאצה על מסגד באום אל-פחם: "ערבים החוצה"

לפני כשנה נמצאו גופותיהן של הילדות אסינאד ורימאס אמטיראת בביתן בכפר הבדואי אל-פורעה שבנגב. הילדות נמצאו במיטותיהן כשעל צווארן ובפלג גופן העליון סימני אלימות וחנק קשים. כשלושה חודשים אחר כך עצרה המשטרה את אביהן של השתיים, עלי, בחשד לביצוע הרצח לאחר שנמלט לשטחי הרשות הפלסטינית.

כמה ימים לאחר שנתפס, הוגש נגד עלי, בן 40, כתב אישום בגין רצח בנותיו, בנות 3 ו-5. מכתב האישום עלה כי אמטיראת איים על אשתו שחיה בנפרד ממנו, כי אם תבקש לראות את הילדות מבלי שהזוג יגיע להסדרי ראיה - הוא ירצח אותן. האישה סירבה לחזור להתגורר עמו והוא חשד כי היא מקיימת קשר עם גברים אחרים. לכן, על פי כתב האישום, הוא לקח את הבנות לביתו, שם חנק אותן ותלה אותן.

(עדכון ראשון: 21:10)

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully