וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה לצלם סלפי - ונפגע מרכבת: "זו לא מתיחה"

ג'ארד פרנק מקנדה צעד עם חברו בדרך למאצ'ו פיצ'ו בפרו. בשלב מסוים, עצר בצד הדרך כדי לצלם את עצמו - ונפגע מרגלו של עובד רכבת שחלפה במהירות. הוא מכחיש שמדובר בבדיחה

צילום: סרטון חובבים, עריכה: מיכאל ברגמן

תייר מקנדה שניסה לצלם את עצמו בווידאו בדרך למאצ'ו פיצ'ו בפרו, נפגע על ידי רכבת חולפת. התייר, ג'ארד פרנק, העלה השבוע את הסרטון המתעד את הפגיעה ליוטיוב. "ניסיתי לצלם 'סלפי' כשרכבת חלפה במרחק 'בטוח' מאחורי", כתב בתיאור הסרטון. "אני מניח שהייתי קרוב מדי וקיבלתי מכה בראש".

בסרטון נראה פרנק מצלם את עצמו בדרך לאחד משבעת פלאי עולם, כשלראשו אוזניות. לפתע, הגיחה מאחוריו במהירות רכבת משא. רגלו של עובד הרכבת פגעה בראשו של פרנק שנותר המום. "וואו", הוא נשמע אומר מיד לאחר מכן. "הבחור הזה פשוט פגע לי בראש. אני חושב שהצלחתי לצלם את זה".

בימים האחרונים נשמעו טענות לפיהן הסרטון אינו אמין. אולם, התייר הקדני מיהר להבהיר כי אין מדובר במתיחה. בשיחה עם רשת CTV הקנדית ביום רביעי, טען פרנק כי הסרטון צולם לפני כחודש כשהיה בדרכו למאצ'ו פיצ'ו עם חבר. לדבריו, ברגעים שקדמו לצילום הסרטון, חלפו כמה רכבות במהירות איטית והוא החליט לצלם סרטון כדי לתפוס את הרכבת הבאה. את התוצאה אתם כבר יכולים לראות בסרטון.

"הרכבת לחלוטין לא נסעה במהירות שנסעו קודמותיה", טען. "היא נסעה במהירות רגילה של רכבת. זו גם הסיבה שבגללה הווידאו מתחיל כמעט בשנייה שנפגעתי בראש". לדבריו, עובד הרכבת שפגע בו לא עמד בחלק הקדמי ביותר של הרכבת, אלא במרחק של יותר ממטר מתחילתה, ולכן, "אם הרכבת הייתה אמורה לפגוע בי, היא הייתה פוגעת בי לפני שהרגל שלו הגיעה אליי".

עוד סיפורים שאסור לפספס:
חיים בכוכב אחר? נמצא "התאום" של כדור הארץ
ההורים כלאו נערה במוסך 9 שנים, משקלה - 20 ק"ג
סדום והמורה: שלחה לתלמידיה סרטון סקס של עצמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully