וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי אבוטבול הובא למנוחות: "לא ייתכן שהתאבד"

18.4.2014 / 16:37

בני משפחתו וחבריו של ראש ארגון הפשע שנמצא אמש ירוי בביתו ליוו אותו בדרכו האחרונה בבית העלמין בנתניה. שני בניו הנמצאים במאסר לא הורשו להשתתף בהלוויה: "בושה וחרפה"

צילום: באדיבות ערוץ 2

כ-500 בני משפחה וחברים השתתפו בשעות הצהריים (שישי) בהלווייתו של ראש ארגון הפשע, צ'רלי אבוטבול, שנמצא אתמול ירוי בראשו בביתו שבנתניה לאחר שככל הנראה שם קץ לחייו. "אבא לא היה עושה דבר כזה", אמר בביטחון אחד מבני המשפחה בשיחה עם וואלה! חדשות. "זאת תאונה, לא התאבדות. כל הניסיון להפיץ שמדובר בהתאבדות הוא לא נכון". ההלוויה נערכה בבית העלמין בשכונת שיכון ותיקים בנתניה.

לקריאה נוספת:
צ'רלי אבוטבול נמצא ירוי בראשו בביתו בנתניה
איש השטח שהפך לבוס הגדול: מי היה צ'רלי אבוטבול
דיכאון שהוביל להתאבדות? "לא פשוט להיות אבוטבול"

הארכת מעצר לצ'רלי אבוטובול בחשד לחטיפה ואיומים, אוקטובר 2012. יותם רונן
בניו לא הורשו להשתתף בהלוויה. אבוטבול/יותם רונן

בית המשפט המחוזי בנצרת דחה היום את עתירת בניו של אבוטבול, אביב ופרנסואה, להשתחרר ממאסרם בכדי להשתתף בהלוויית אביהם. שב"ס והמשטרה התנגדו לשחרור בשל מידע מודיעיני וחשש לשלום הציבור ומאחר שלא ניתן לאבטח את הלוויה. "זו בושה וחרפה שמדינת ישראל מתעקשת לא לשחרר את שני בניו להשתתף בהלוויה של אביהם", אמרה בזעם יאנה, כלתו של צ'רלי ורעייתו של פרנסואה הבן. יחד עם זאת, הסכים שב"ס כי השניים יובאו במהלך החודש הקרוב, בנפרד, לקבר אביהם על מנת שיוכלו להיפרד ממנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית העלמין בנתניה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבוטבול נמצא אמש ירוי בראשו בביתו בנתניה. צוותים של מגן דוד אדום פינו אותו במצב אנוש לבית החולים לניאדו בעיר, שם נקבע מותו. על פי ממצאים ראשונים בזירה, מדובר ככל הנראה בהתאבדות או בתאונה שנגרמה כתוצאה משימוש בכלי נשק. מקורביו מספרים כי בתקופה האחרונה היה שרוי בדיכאון קשה. עם זאת, חוקרי המשטרה בודקים את האפשרות שמדובר באירוע פלילי. בעבר ניצל אבוטבול כמה פעמים מניסיונות התנקשות.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully