וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכאון שהוביל להתאבדות? "לא פשוט להיות אבוטבול"

18.4.2014 / 0:01

עורכי דין שייצגו בעבר את צ'רלי אבוטבול קיבלו בהלם את הידיעה שככל הנראה שם קץ לחייו, אך הודו שהוא היה שרוי במצב נפשי לא קל. "כנראה שצירוף הנסיבות הכריע אותו"

צילום: אבי כהן, שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

מקורביו של ראש ארגון הפשע צ'רלי אבוטבול, שככל הנראה שם קץ לחייו אתמול (חמישי) ביריית אקדחו בראשו, סיפרו כי בתקופה האחרונה היה העבריין הבכיר שרוי בדיכאון. על פי ההערכות, אבוטבול – שהיה אמור להיכנס לכלא בקרוב לאחר שהורשע בחטיפה וסחיטה – חש צער עמוק לאחר ששלושת בניו הוכנסו אף הם מאחורי סורג ובריח.

עוד על מותו של צ'רלי אבוטבול:
ראש ארגון הפשע צ'רלי אבוטבול נמצא ירוי בראשו בביתו בנתניה
איש השטח שהפך לבוס הגדול: מי היה צ'רלי אבוטבול

הארכת מעצר לצ'רלי אבוטבול בחשד להצתה. יותם רונן
צ'רלי אבוטבול בבית המשפט/יותם רונן

עורכי הדין שייצגו את אבוטבול בעבר התקשו להאמין שהוא שם קץ לחייו. "כששמעתי על זה, אמרתי שזה לא יכול להיות, אבל הנה - זו עובדה וזה מה יש", אמר בתגובה עורך הדין משה שרמן, שייצג את העבריין הבכיר שנים רבות בחו"ל. "קשה לי להגיד מה היה שם כי אני לא יודע וגם העובדה שאני לא בארץ מקשה עליי לברר עוד פרטים, אבל זה לא מתאים לו. מצד שני, הכול יכול להיות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הוא לא הרגיש כמו עבריין"

"אני לא יודע על ניסיונות התאבדות קודמים, אבל מצד שני אני לא חי אתו", סייג עו"ד שרמן. "הפעם האחרונה שדיברתי אתו הייתה לפני פסח והוא נשמע לי רגיל, אמרנו 'חג שמח'. לא הרגשתי שינוי בתקופה האחרונה, להיפך - הייתה לו עסקה קטנה שבמסגרתה הוא היה אמור לרצות זמן ממש קצר".

עו"ד שרמן תיאר את אבוטבול כאדם "כריזמטי, אדם שלא היית מרגיש - כפי שכולם אומרים - שהוא עבריין". לדבריו, "מבחינת הקליינטים שאני מייצג, לא בדיבור, לא בהתנהגות – הוא לא הרגיש כמו עבריין". הוא סיפר כי העביר לשירות בתי הסוהר בקשה להוציא את בניו של צ'רלי, פרנסואה ואביב, השוהים במאסר, להלוויה.

בית חולים לניאדו. אפריל 2014. יותם רונן
בית החולים לניאדו בנתניה, שם נקבע מותו של אבוטבול, אמש/יותם רונן

גם עו"ד רן תגר סיפר כי אבוטבול היה שרוי במצב נפשי לא קל. "דיברתי איתו בימים האחרונים", אמר. "כל המצב שהוא היה שרוי בו לא מביא באופן כללי הרבה נחת לבן אדם. הוא היה בחור קשוח, אבל אני מאמין שהיו עליו לחצים לא פשוטים: בן במאסר עולם, עוד בן במאסר, אח בקבר, אחיין בקבר. לא פשוט להיות צ'רלי אבוטבול. כנראה שצירוף הנסיבות הכריע אותו. אני ממש ממש מצטער לשמוע על זה - הוא היה טיפוס חזק ונחמד וג'נטלמן ועצוב לי שהוא הלך ככה".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

(עדכון ראשון: 23:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully