וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 12 ובן 13 הפכו להורים הצעירים ביותר בבריטניה

הזוג סיפר כי הם "מאוהבים" אך אבי הנערה הכחיש את השמועות על חתונה מתוכננת. הוא לא מתבייש בבתו ויתמוך בה: "היא עדיין הילדה הקטנה שלי". אמה הפכה לסבתא הצעירה בממלכה

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

נערה בת 12 וחברה בן ה-13 זכו בסוף השבוע האחרון בתואר המפוקפק "ההורים הצעירים ביותר בבריטניה" לאחר שבתם הבכורה הגיחה לאוויר העולם. הנערה, ששמה לא נחשף מפאת גילה הצעיר, ילדה בסוף השבוע תינוקת במשקל 3.175 ק"ג לאחר שנכנסה להריון בגיל 11 בלבד, כשהייתה בבית הספר היסודי בצפון לונדון. השניים, שסיפרו כי הם "מאוהבים", נפגשו בחג המולד בשנת 2012 כשהיא הייתה בת עשר והוא היה בן 12. כיום היא לומדת בכיתה ז' והאב הצעיר לומד בכיתה ט' בבית ספר אחר.

בראיון לתחנת הרדיו LBC הבריטית סיפר אבי הילדה, גרג, כי לבו נשבר מהסיטואציה שאליה נקלעה בתו, אך התעקש כי לא ידע שהיא פעילה מינית וכי גילה על ההריון רק בחודש שעבר. "לצערי, ילדות בגילה גדלות ויש להן חברים. אם ילדים עושים דברים מאחורי הגב של ההורים שלהם זה משהו שלעולם לא נגלה עליו. זה שובר את הלב אבל אי אפשר לחזור הזמן. אפשר רק ללכת קדימה".

"אנחנו לא יכולים להגן עליה כל חייה. אני לא יכול לפקח עליה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע", אמר האב בראיון. "אנחנו לא יודעים מה קרה מרגע שהטעות נעשתה, נותר לנו רק לתמוך בהם. הילדה הקטנה שלי לא מביישת אותי. אני כל כך גאה בה".

ילדה ילדה ילדה: רומנייה בת 10 הפכה לאמא

ההורים הצעירים ביותר בבריטניה. daily mail, צילום מסך
נפגשו בחג במולד 2012, היא הייתה בת 10 הוא היה בן 12. ההורים המאושרים/צילום מסך, daily mail

כשנשאל גרג בראיון איך הוא מסוגל להתגאות בבתו שקיימה יחסי מין כבר בגיל 11, אמר: "היא עדיין הילדה הקטנה שלי, לא משנה מה היא עשתה. אני מעדיף לשוב הביתה ולהתמודד עם המצב על פני לגלות שהיא לוקחת סמים בגיל 11 או 12. היא לא הראשונה ולא תהיה האחרונה (במצב הזה)". עוד אמר הסב הטרי כי בתו הביאה לעולם "משהו יפיפיה" וכי הוא יעמוד לצדה. הוא הכחיש את הטענה כי הזוג הצעיר מתכנן להתחתן ואמר כי מדובר "בשטות מוחלטת".

חבריה לכיתה של הנערה לא ידעו דבר על ההיריון ואמרו שהיא עזבה את הלימודים רק בחודש שעבר וכי לא נראתה בהיריון. ביום שלישי האחרון הלכה הנערה לרשום את בתה במשרד הפנים יחד עם אמה בת ה-27, שהפכה לסבתא הצעירה בבריטניה.

הנערה, בת 12 ושלושה חודשים בלבד, צעירה בחמישה חודשים מהזוג הקודם שזכה בתואר ההורים הצעירים ביותר לפניה: טרישה מידלטון נכנסה להריון בגיל 11 בלבד וילדה בגיל 12 בשנת 2006. מידלטון הביעה את תמיכתה באם הטרייה בחשבון הפייסבוק שלה כי היא כבר לא "האמא הצעירה ביותר" ושהיא מקווה כי יהיו להם חיים מאושרים יחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully