וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתנצלת על כל דבר: ראיון עם מינדי קלינג

יוצרת וכוכבת הקומדיה המעולה "מינדי" שוחחה עם כתב וואלה! תרבות שביקר בסט צילומי הסדרה והודתה: "חשוב לי מה אומרים עליי"

יח"צ - חד פעמי

אחרי עונת בכורה שמיצבה עצמה כקומדיה רומנטית לעידן המודרני, בעונתה השנייה של הסדרה "מינדי" העניינים עלו הילוך. ההחלטה לפלרטט בצורה רצינית יותר עם המתח המיני המתבקש במקום העבודה של הגניקולוגים במנהטן והשיפוצים בצוות השחקנים השתלמו. הסדרה בכיכוב היוצרת, מינדי קלינג, הצליחה להשיג הזמנה לעונה שלישית שתעלה בסתיו הבא – סיבה מצוינת לבקר בסט של הסדרה ולעשות סיבוב בדירת הרווקות של מינדי. לאהירי הכוונה, הדמות, לא קלינג.

הביקור באולפני יוניברסל מתקיים באמצע יום צילומים של פרק עתידי של "מינדי", המשודרת אצלנו בהוט, כאשר כל אחד מאנשי הצוות מבקש באדיבות כל פעם מחדש שלא לכתוב על דברים יוצאי דופן שניתן לראות בדירה, כדי שלא נעשה לכם, הקוראים, ספוילר. הביקור כולל בעיקר סיור בכל חדרי הדירה הניו יורקית של מינדי, בלובי המשרד שהיא שותפה בו ובבמה צידית, שם גם הכוכבת עצמה מתפנה לשיחה קצרה. מינדי מגיעה עם כיסוי לראשה, לטובת תסרוקת מעט שונה לסצנה שתצטלם מאוחר יותר, ועוצרת מדי פעם ושואלת את אחת מנשות יחסי הציבור "רגע, את זה אני יכול לספר לו, זה לא יהרוס?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקומדיה הכי טובה שאתם לא רואים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעבר להבעת האמון הכמעט מוחלטת בקלינג עצמה מטעם רשת "FOX" האמריקנית, קלינג מודה בראיון על הסט כי היא הגיעה מצוידת בתובנות יותר חדות לגבי הכיוון היצירתי שבו הכותבים צועדים כעת. "שמנו לעצמנו למטרה להרחיב קצת אודות הדמויות לקבל טעימה מעולמן בעונה השנייה", היא מסבירה, "אחת התגליות היא כריס מסינה, המגלם את דני, כי כל הזמן אני מתפלאה לגלות כמה הוא מצחיק וכמה יש לזה ערך קומי בהתחשב באופי הלחוץ של הדמות שלו. לא ציפיתי ששחקן חתיך מניו יורק יתגלה כמקור השראה קומי".

התגובות לסדרה היו מה שציפית?
"אני מודה שבתחילת הדרך קראתי כל מה שנכתב עליי, ואיך כל מיני מבקרים הציעו מקצה שיפורים מפורט כיצד להרים את הסדרה. זה נחמד לדעת שיש דעות מגוונות על הסדרה, אבל אני לא צריכה להתנצל על דבר. בכל זאת, חשוב לי מה אומרים עליי כי אני שחקנית מטורפת שניזונה גם מאהבת הקהל, אבל חשוב מזה ההורים שלי תמיד הריעו לי. אמי נפטרה מסרטן הלבלב ביום בו קיבלתי את הבשורה שהסדרה שלי נבחרה ללוח השידורים לפני שנתיים, ויומיים לפני מותה היא אמרה לי 'אל תתחתני עם גבר שיגיד לך מה לעשות, תעשי רק מה שאת רוצה'".

איך היית מאפיינת את האבולוציה של "מינדי" עד כה?
"אני לא יודעת אם אני יכולה לדבר על אבולוציה של סדרה, כי תכל'ס עבדתי רק על "המשרד" וזאת היתה נקודת ההתחלה שלי עם הסדרה הזו. הייתי בטוחה שאתמקד רק בדינמיקה במקום העבודה, אבל מהר מאוד הבנו כמה זה מוסיף לראות את מינדי יוצאת לדייטים וכמה זה מעניין לראות את העליות והמורדות במסע הרומנטי. עצם זה שיש עיסוק באהבה הוא כבר שונה בתכלית ממה שחוויתי בכתיבת פרקים של 'המשרד'".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברצינות, למה אתם לא צופים בה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר טבילת אש בכתיבה קומית ומשחק במהלך לימודיה האקדמאיים במכללת דרטמות', קלינג (34) זכתה לפריצה הגדולה כשהצטרפה לצוות הכותבים של הגרסה האמריקנית ל"המשרד", שם גם גילמה את קלי קאפור. בשנתיים שעברו מאז, הפכה ליוצרת וכוכבת הסדרה הקומית הנושאת את שמה. וכראוי למעמדה החדש, קלינג מוצאת עצמה בחזית כמה דיונים פומביים בתרבות הפופ האמריקאית; החל מהפרכת הטענות על אפליה לאחר שהשער שקיבלה במגזין האופנה "Elle" בתחילת השנה היה רק קלוז אפ בשחור לבן (להבדיל מהשערים הצבעוניים של תמונת גוף שלמה לאיימי פולר, זואי דשנל ואליסון וויליאמס) ועד לעקיצה ששיגרה לעבר מפיקי הסדרה "חסרי בושה" שהחליטו להגיש את מועמדותם בקטגוריות הקומדיה בטקס אמי הקרוב (כדרך להימנע מתחרות קשה יותר בזירת הדרמות) כשאמרה "ואני חשבתי שבקומדיה אמורות להיות בדיחות... אולי פשוט צריך לייצר קטגוריה לכל סדרה וסדרה".

גם נקודתית לגבי "מינדי", קלינג נאלצת להתמודד עם בלוגרים ומבקרים שמתבטאים כנגד ה"קיבעון" של הדמות שלה לצאת רק עם בחורים לבנים, אף כי היא שחומת עור בת למהגרים מהודו, וכן הערות לא מחמיאות סביב ההומור שלה על קימוריה הפיזיים הנדיבים. "אני מרגישה מאוד בנוח כשיש בדיחות על חשבון המראה החיצוני", היא אומרת, "אני אחת מהבודדים ברי המזל שנהנים מלומר את המילה האחרונה במקום העבודה בו אני עובדת וזה מעניק לי ביטחון פנימי, נוסף לזה שבאתי איתו מלכתחילה, ואני לא באמת חושבת על זה. וחוץ מזה, זאת לא סדרת כבלים שם גם יש עירום פרונטלי, ועדיין אנחנו מוצאים דברים מביכים אחרים להתעכב עליהם בתסריט".

בעבר הצהרת שלא אכפת לך אם הקהל לא יחבב את "מינדי" בסדרה, את עוד מאמינה בזה?

"לא, בסופו של דבר להמשיך לעוד עונה ולא להיות אהובה אינם שני דברים שהולכים יחד, זה היה שיעור עבורי. דבר נוסף שלמדתי לצערי הוא כמה בתור אישה את עומדת בפני אנשים שלא מוכנים לראות אותך בסיטואציות מסוימות, כלומר לדעת כמה שפחות מה קורה לך בתור אישה. זה בולשיט והגיע הזמן לשנות את התפיסה הזאת".

אגב, יצא לך לצפות בגרסה הישראלית של "המשרד"?

"מה? אפילו לא ידעתי שיש דבר כזה! רק בבקשה תגיד לי שהמינדי הישראלית שליהקתם לא בלונדינית".

"מינדי" משודרת בימי חמישי בשעה 21:30 ב-HOT3 ו-HOT VOD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully