וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר סביליה הוצג כיו"ר ארגון השחקנים

8.4.2014 / 11:50

שחקן העבר מונה ליו"ר ודיבר על המטרות: "כולם יודעים שאני איש של מעשים, לא של דיבורים. נפעל לטובת השחקנים"

בצל הניסיון של ההסתדרות להחתים את קבוצות ליגת העל בכדורגל על חברות שתחליף את ארגון השחקנים, כינס מנכ"ל הארגון הוותיק אריה אלטר מסיבת עיתונאים בה הכריז על מינוי חדש. אלטר הודיע על כניסת שחקן העבר ניר סביליה לתפקיד והשניים ינסו להמשיך ולהוביל את הארגון בכל הנוגע לשמירת הזכויות של השחקנים. כזכור, ההתאחדות לכדורגל ואבי לוזון הודיעו כי הם מכירים רק בארגון של אלטר. אתמול הודיעה ההסתדרות כי צירפה לשורותיה מספר קבוצות מליגת העל, אך אלטר טוען כי מדובר בטענות שווא והקבוצות הללו מטופלות על ידי הארגון. לצדו של אלטר שוחח עם התקשורת גם היועץ המשפטי של הארגון, עו"ד שי אליאס.

כך למשל, שחקני הפועל תל אביב שהיו חברות בהסתדרות, הודיעו על החלטה לחבור לארגון השחקנים של אלטר. לעומתה, מכבי תל אביב הודיעה כי היא חוברת להסתדרות של ניר אלון, דן רומן ואוהד כהן. "כל שחקני הפועל חתמו לנו. יש לי היום פגישה עם עמית פינס ונחתום על ההסכם רשמית". אלטר הודיע היום כי סביליה יהפוך ליו"ר בהתנדבות. אלטר כבר הודיע כי לפחות תשע קבוצות מליגת העל חברות בארגון שלו. בהסתדרות טענו כי בליגה הלאומית הצטרפו אליהן שחקני הפועל אשקלון, הפועל קטמון, הכח רמת גן, הפועל רמת גן ובית"ר תל אביב רמלה, אך בארגון טוענים כי אלה עדיין שייכים אליהם.

יו"ר ארגון השחקנים ניר סביליה. קובי אליהו
יו"ר ארגון השחקנים החדש. ניר סביליה/קובי אליהו

אלטר התייחס למינויו של סביליה ליו"ר: "הוא שחקן שהיה במקומות הכי טובים בכדורגל הישראלי, לא צריך להכביר במילים על אישיותו".

"מי שמכיר אותי יודע שאני לא איש של דיבורים אלא של מעשים", אמר סביליה בפתח דבריו. "לפני כחודשיים פנו אליי בבקשה שאשמש כיו"ר. בדקתי ואני יכול להגיד שזה ארגון במתנהל בצורה נהדרת. אני נתרם למען אריה ונעשה עבודה טובה למען השחקנים".

לגבי הטענות על התנהלותו של הארגון אמר סביליה: "לא הייתי נכנס לארגון שמתנהל בצורה לא תקינה. בדקתי הכל. הארגון מתנהל תחת ארבעה רואי חשבון שמפקחים עליו. הגעתי למסקנה שהארגון פועל באמת לטובת השחקן. אני עוד רוצה לשבת עם בעלי הקבוצות ועם השחקנים לפני שאתן תמונה כוללת. אני יודע מה קורה לשחקנים בתחתית ובצמרת".

אלטר אף התייחס לסיטואציה הסבוכה בהפועל תל אביב, ששחקניה פנו בבקשה לעזרה בעקבות הקיצוץ הצפוי בשכרם: "בהפועל תל אביב שחקנים פנו אליי באופן אישי כדי שאעזור להם. רצו לעשות להם קיצוץ רוחבי שלא בהסכמתם. בטוח שנגיע להסדר שאולי לא יהיה טוב להפועל תל אביב, אבל יהיה טוב לשחקנים. אנחנו עוד לא נוקטים באמצעים משפטיים אלא עוסקים בהידברות".

ניר סביליה, אריה אלטר. קובי אליהו
סביליה עם אלטר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully