וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטיקט גברה על קנטאקי וזכתה בטורניר המכללות

שבאז נפייר כיכב עם 22 נקודות ב-54:60 של יוקון, קווין אולי חגג אליפות אחרי שנתיים בלבד כמאמן. יאנג קלע 20 לווילדקאטס

קווין אולי, מאמן אוניברסיטת קונטיקט. AP
כבר לא רק מאמן מבטיח. קווין אולי/AP

קונטיקט שוב טיפסה הבוקר (שלישי) אל פסגת כדורסל המכללות, כשזכתה באליפות הרביעית בתולודתיה עם 54:60 על קנטאקי. עבור יוקון זו הייתה הופעה רביעית בגמר, והיא שמרה על מאזן נקי מהפסדים, אבל שלא כמו קבוצות האליפות של ריפ המילטון ב-1999, בן גורדון ב-2004 וקמבה ווקר ב-2011, להאסקיז של העונה לא היה את ג'ים קלהון על הקווים. קווין אולי, יורשו של המאמן האגדי שהחליפו ב-2012, הפך למאמן הראשון שזוכה בטורניר המכללות עם ניסיון של שנתיים בלבד כמאמן ראשי בדיויז'ן I מאז סטיב פישר ב-1989.

שבאז נפייר, אוניברסיטת קונטיקט. AP
אליפות כפרשמן, ואליפות כסיניור. שבאז נפייר/AP

שבאז נפייר נפרד מקריירת המכללות הנהדרת שלו עם זכייה מתוקה בריקוד הגדול, שלוש שנים אחרי שחגג אליפות כמחליף בעונת הפרשמן שלו. מאז הפך הצלף הדקיק למנהיג של יוקון, ואת הגמר הוא סיים עם 22 נקודות (6 מ-18 מהשדה), 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות שהכניסו אותו באותיות של זהב לספרי ההיסטוריה של המכללה המפוארת.

נפייר להט מהפתיחה לצד ריאן בוטרייט (14 נקודות, 5 מ-6), והטיס את ההאסקיז ליתרון שיא של 15:30 שש דקות לסיום המחצית הראשונה. ג'וליוס רנדל התעורר והחזיר את קנטאקי לפיגור 35:31 בהפסקה, ואחריה שלשה של ארון הריסון צימקה ל-35:34, אבל הווילדקאטס לא הצליחו להשלים מהפך. שמונה דקות לסיום התוצאה עמדה על 47:48 לקונטיקט, ואחרי החטאת שלשה של הריסון, נפייר הריץ את חבריו לריצה מחודשת שעצרה את המומנטום הכחול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ריאן בוטרייט, אוניברסיטת קונטיקט, חוגג מול ג'וליוס רנדל, קנטאקי. AP
איך היכולת שלו תשפיע על הדראפט הקרוב? ג'וליוס רנדל/AP

הריסון, מלך הקלאץ' של קנטאקי שצלף שלושה סלי ניצחון ברציפות בשלושת המשחקים הקודמים, נעצר על 7 נקודות בלבד (3 מ-7 מהשדה, כולל 1 מ-5 לשלוש), כשגם אחיו התאום אנדרו איכזב עם 8 נקודות (3 מ-9), לצד 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ג'יימס יאנג הוביל את המפסידים עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, בעוד שג'וליוס רנדל, המועמד לאחת מחמש הבחירות הראשונות בדראפט הקרוב, סיים עם 10 נקודות בלבד (3 מ-7), 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

חדר ההלבשה של קנטאקי אחרי ההפסד בגמר, אנדרו הריסון. AP
סיום עצוב לשבועיים קסומים. ארון הריסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully