וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו אחריות על איצטדיון "סמי עופר"

רביב שכטר

2.4.2014 / 8:30

בנובמבר 2013, במסגרת עבודתנו על התחקיר הראשון בנוגע למחדל הדשא באיצטדיון סמי עופר, שוחחתי עם אישיות בכירה בספורט החיפאי, שניסתה לעדן אותי במעט. אבל הדרך שבה בחר הבכיר היתה ניסיון להקטין את חשיבות הבעיות בדשא. "הלוואי שזו היתה הבעיה שלנו", הוא פלט בתסכול, "יש כל כך הרבה בעיות ומחדלים אחרים שחבל שאתם מתמקדים דווקא בזה".

ואכן, הבעיות רבות. ובשורה התחתונה, יותר משמונה חודשים אחרי שאמור היה להיפתח ולהפוך להיכל הכדורגל המפואר בישראל, האיצטדיון עדיין לא יכול לארח משחקי כדורגל וספק רב אם יוכל לעשות זאת בקרוב.

אבל בעיריית חיפה של יונה יהב מעדיפים כרגע לעצום עיניים ובמקום להפיק לקחים, להקים ועדה רצינית שתבדוק כיצד ניתן הפיקוח על פרויקט הדשא הכושל הזה לבן אדם שנתבע על ידי עיריית לוד בעקבות מחדלים לכאורה במגרשים שתיכנן עבורם, הם מעדיפים לכסות את התחת, לספר על טעויות טכניות ומייל שהיתה בו שגיאה מאוד מוזרה, כשהחברה ההולנדית שסיפקה ציוד מיוחד לפרויקט אמרה למי שפנה אליה שדורון צור הוא נציגה בארץ.

בתגובה לכתבה הקודמת הבטיחה החברה שמנהלת את הפרויקט ש"עד ינואר הדשא יהיה מוכן". צחקנו אז כי הממצאים בידינו היו חד?משמעיים על כך שהדשא לא יוכל להתחיל להשתקם עד שהטמפרטורות יעלו, והתגובה שלהם לא היתה יותר מבדיחה.

ומה עכשיו? בדיוק כמו אז - הטענה היא שבתוך חודש וחצי הדשא באיצטדיון יהיה מוכן. אני מקווה שלפחות הם מאמינים לעצמם כי מרוב ניסיונות לפזר ערפל סביב המצב (הצעה של "ישראל היום" לבדיקת הדשא על ידי מומחה חיצוני הותנתה בכך שצריך לבדוק גם מגרשים אחרים) מעניין אם הקבוצות החיפאיות בכלל יוכלו לשחק שם בתחילת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully