וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מנקבי צמיגים בבית חנינא נתפסים "על חם"

24.3.2014 / 9:00

שני רעולי פנים מגיעים באישון הליל לרכב הסעות בשכונה שבצפון-מזרח ירושלים ומנקבים שניים מצמיגיו - כך תיעדו מצלמות האבטחה. הלילה הושחתו 34 כלי רכב בשכונה

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

מבצעי "תג מחיר" נתפסים "על חם": שני רעולי פנים תועדו הלילה (שני) כשהם מנקבים את צמיגיו של רכב הסעות בשכונת בית חנינא שבצפון-מזרח ירושלים, ככל הנראה חלק מפעולה רחבה יותר במהלכה נוקבו צמיגים של 34 כלי רככב בשכונה ורוססו כתובות נאצה.

משטרת ירושלים פתחה בחקירת האירוע שהמסגרתו כאמור הושחתו כלי רכב של תושבים ערבים וכן רוססה על אוטובוס שחנה במקום הכתובת "גויים בארץ = אויבים".

חאלד נטשה, גם הוא תושב השכונה, סיפר כי שלושה אנשים שכיסו את פניהם ועטו כפפות הרסו את הצמיגים של הרכבים. "זה היה כמו בפעם שעברה. הם נעזרו במברג ועשו שלוש דקירות בכל צמיג. אין לנו חשק ללכת לעבודה. הם הגיעו בשתיים וחצי והלכו בשלוש ורבע", אמר נטשה.

עוד בוואלה! חדשות
היועמ"ש בוחן מידע לפיו שר הטריד מינית מזכירתו לשעבר
חשד לחיסול באשדוד: צעיר כבן 25 נורה למוות
שעות לפני פיצוץ הגז: הכבאים עזבו בלי לטפל בדליפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת המכוניות שצמיגיה נוקבו בשכונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תושב השכונה, ג'מיל אבו-עלא, סיפר כי זאת הפעם השנייה שאירוע כזה במקום. "בפעם הראשונה אמרו לנו שזה מג'נונים (משוגעים. י"א), אבל המשטרה לא עשתה שום דבר", אמר לוואלה! חדשות. "באתי ללכת לעבודה וראיתי שכל הרכב מנוקב. הסתכלתי וראיתי שעשו את זה לכולם, אז הבנתי שזה שוב תג מחיר. אחרי זה גם מצאו את הכתובת".

אין זו הפעם הראשונה שמתנכלים לתושבי השכונה הערבית. בחודש יוני האחרון נוקבו צמיגיהם של 21 כלי רכב ועל אחד הקירות במקום רוססה הכתובת "לא שותקים על יידויי אבנים". כמו כן, על אחד מכלי הרכב בשכונה רוסס גם מגן דוד.

מיוזמות קרן אברהם נמסר בתגובה כי ניקוב הצמיגים הוא פשע שנאה לכל דבר ועניין. "פשעי שנאה מסוג זה הופכים לדבר שבשגרה וזהו מצב בלתי נסבל שהממשלה צריכה להפסיקו באמצעות הכרזה רשמית על עליית מדרגה בטיפול באלימות הלאומנית", אמרו בקרן, "אנו קוראים לראש הממשלה להודיע פומבית כי יעמיד לרשות המשטרה והפרקליטות את כל התקציבים, המשאבים והכלים הנחוצים על מנת לעצור ולהביא לדין את כל המעורבים בפשעים מסוג זה ולהעניש אותם במלוא החומרה שהחוק מאפשר ביחס לפשעים שמונעים משנאה וגזענות. פשעים אשר גורמים נזק בלתי הפיך למרקם היחסים בין יהודים וערבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully