וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב ותלמיד מירושלים שיספו אתון כדי ליצור מעורה קמע

21.3.2014 / 13:40

השניים, תושבי ירושלים, קשרו את החיה לעץ, כיסו את עיניה ודקרו אותה עם סכין מיוחדת על מנת "לכפר על חטא שעשו". השניים נעצרו והודו בכך. האתון נותחה בשטח הועברה למתקן הסגר

חיים החמור במכנסיים. באדיבות הספארי ברמת גן,
רכשו סכין מיוחדת לשחיטה/באדיבות הספארי ברמת גן

רב ותלמיד מירושלים נעצרו היום (שישי) בחשד שניסו לשחוט אתון על מנת ליצור מעורה קמע. השניים קשרו את החיה לעץ, כיסו את עיניה ודקרו את החיה על מנת "לכפר על חטא שעשו". בחקירתם, הודו השניים כי ביצעו זאת על מנת להקריב קורבן, והם יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. האתון נפצעה והועברה למתקן הסגר במתקן של משרד החקלאות.

הרב בן ה-54 ותלמידו בן ה-24 קנו את החיה במזרח העיר, באזור קבר נבי סמואל, בעבור 600 שקלים. השניים התכוננו לקראת השחיטה ורכשו סכין מיוחדת שנועדה לשיסוף החיה. בדרך למקום השחיטה, האתון ברחה לשניים והם נעזרו בבעליה הקודמים כדי לאתרה. אולם, במהלך החיפושים הבחין המוכר בסכין, וחש לדבריו שמשהו אינו כשורה. הוא ניסה להניא אותם מהמעשה, ולאחר שהם לא נשמעו לקולו הוא הזעיק אדם נוסף ופנה למשטרה. בחקירתם, הודו השניים כי ביצעו זאת על מנת להקריב קורבן.

כוחות המשטרה הזעיקו את יחידת הפיצוח של משרד החקלאות ורופאת סוסים הובהלה במקום בניסיון להציל את האתון שסבלה מדימום רב. "ביצענו ניתוח בשטח שלמעשה הציל את חייה", מספרים במשרד. "מדובר בניתוח חזה ותפרים שבוצע בתנאי שדה ובחשכה. לשמחתנו, האתון נותרה בחיים והיא הועבר למתקן הסגר מיוחד לחיות גדולות שסבלו מהתעללות. אנו נעניק לה טיפול פיזי ונפשי, ולאחר שתתאושש ננסה למצוא לה מקום מתאים לאימוץ".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
דוח: עלייה באחוז אירועי הגזענות נגד ערבים
מה קרה כשבן גביר עצר שיירה של שוטרים פלסטינים?
שביתת עובדי משרד החוץ: "טרור על גב של תינוקות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully