וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניומן! האינטרנט הרגה את כוכב "סיינפלד"

16.3.2014 / 20:17

הוא עדיין חי: השחקן ווין נייט (ניומן מ"סיינפלד") מכחיש שמועות על מותו שנפוצו ברחבי הרשת. "לא ידעתי שאכפת לכם", צייץ בטוויטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד יקבור את כולנו. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפשר להיות רגועים, הוא חי: שמועה אינטרנטית שהתפשטה ברחבי הרשתות החברתיות גרמה למיליוני אנשים לחשוב כי השחקן ווין נייט הלך לעולמו. נייט מוכר בעיקר בתור מי ששיחק את דמותו של "ניומן", השכן השטני של ג'רי סיינפלד בסדרה הקומית "סיינפלד". לפי השמועה על מותו של השחקן, הוא נהרג בתאונת דרכים, אבל לפי המציאות - הוא חי לחלוטין.

כעת מתברר כי נייט בסך הכל נפל למתיחה מבאסת: גרסה מזויפת של בלוג הרכילות TMZ פרסמה כי השחקן היה מעורב בתאונת דרכים עם טרקטור בסמוך לגבול מדינות פנסילבניה וניו יורק. האתר המזויף עשה מאמצים להידמות ככל האפשר למקור והצליח - האייטם כלל ציוצים בטוויטר של "עדי ראיה" לכאורה, כולם כמובן שייכים לחשבונות מזויפים גם הם.

בכדי להרגיע את הרוחות באופן סופי, צייץ השחקן בן ה-59 בעצמו בחשבון הטוויטר האישי שלו. "חלק מכם יהיה שמח לשמוע את זה, אחרים אולי מאוכזבים באופן מוזר, אבל... אני חי וקיים!", כתב נייט והוסיף "הטרנד הזה של להרוג מישהו? וואו! תודה לכולם על כל האהבה. לא ידעתי שאכפת לכם. שמח לנשום!".

  • עוד באותו נושא:
  • סיינפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully