וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של סרקוזי הוקלטה: "אינו מרוויח מספיק"

הקלטות חשאיות ממעונו של ניקולא סרקוזי מסעירות את צרפת, וגורמים במפלגתו כבר הכריזו כי החשיפה "הכניסה לפעולה את מכונת ההפסד". "שעות על גבי שעות" של הקלטות טרם נחשפו

קרלה ברוני סרקוזי בארוחת ערב גאלה לכבודו של הנשיא סרקוזי בארמון המלכותי במדריד, ספרד, 27 אפריל 2009. Carlos Alvarez, GettyImages
"היו לי חוזים מטורפים – ועכשיו כלום". קרלה ברוני/GettyImages, Carlos Alvarez

הדוגמנית והזמרת קרלה ברוני, אשתו של נשיא צרפת לשעבר ניקולא סרקוזי, התלוננה בפניו כי הוא אינו מרוויח מספיק – כך לפי הקלטות חשאיות שנחשפו אמש (רביעי). "אני חשבתי שהתחתנתי עם בחור שמרוויח משכורת. היו לי חוזים מטורפים – ועכשיו כלום", נשמעת ברוני. בני הזוג צוחקים בהקלטה, אולם לפי התגובות הסוערות בצרפת, האזרחים לוקחים את הפרשה לגמרי ברצינות.

בהקלטות שנחשפו, נשמע סרקוזי דן באסטרטגיית בחירות, שינויים בהרכב ממשלתו ותדמיתו הציבורית, לקראת הבחירות בשנת 2012, בהן הפסיד בסופו של דבר. לפי הדיווח ב"אטלנטיקו" הצרפתי, ההקלטות הודלפו על ידי פטריק בוויסון, מנהל קמפיין הבחירות של סרקוזי. עורך דינו אישר את אמיתותן של ההקלטות, אולם טען כי הן לא פורסמו על ידי בוויסון, אלא נגנבו ממנו.

עוד בוואלה! חדשות:
ארה"ב נגד רוסיה: "פוטין מפיץ שקרים"
ספינת הנשק בדרך לארץ: "דרוכים ולא לוקחים סיכון"
אסד: "ישראל מאמנת לוחמים מירדן ושולחת לסוריה"

ניקולא סרקוזי. ניס, ספטמבר 2013. רויטרס
"הסכנה הגדולה עבור סרקוזי הוא מנהל הקמפיין שלו"/רויטרס

בסדרת ההקלטות החשאיות ממעונו של הנשיא בארמון האליזה ובמקומות נוספים במהלך כהונתו של סרקוזי בין 2007 ו-2012, נשמעת ברוני מתרברבת בכך שהיא אחראית לממונו של סרקוזי. "מאז שהתחתנתי, נהייתי עשיר", נשמע סרקוזי. ברוני תכננה להגדיל את הונה באמצעות מוצרי אנטי-אייג'ינג "כמו ג'וליה רוברטס או שרון סטון".

לפי עורך הדין, בוויסון, עורך לשעבר של עיתון המזוהה עם הימין הקיצוני בצרפת, הקליט את המתרחש במעונו של סרקוזי מאחר שלא היה יכול לרשום הערות בכתב. עם זאת, מקורביו של סרקוזי הביעו הלם לאור ההדלפה. "ההרגשה היום היא שהופר האמון – זו ממש בגידה", אמר כותב הנאומים של סרקוזי, אנרי גינו, אשר גם שמו הוזכר בין היתר בהקלטות. "קשה לקבל את זה", אמר לתחנת הרדיו "פראנס אינטר".

"הסכנה הגדולה עבור סרקוזי הוא פטריק בוויסון עצמו, מכיוון שיש לו עשרות על גבי עשרות של שעות הקלטות מזמן כהונתו", העריך ז'אן סבסטיאן פריואה, מנהל אתר החדשות "אטלנטיקו". התזמון של פרסום זה אינו מקרי, ככל הנראה, שבועות בודדים לפני הבחירות המקומיות במדינה. גורמים במפלגתו של סרקוזי קראו לחשיפה "פיצוץ", וטענו: "מכונת ההפסד נכנסה לפעולה". בכך גם נראה כי הסיכויים של סרקוזי לקאמבק פוליטי לקראת הבחירות לנשיאות בשנת 2017 הולכים ופוחתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully