וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הקומיקאי ירון ברלד תקף מינית נערה בת 17

הנערה הגישה במשטרה תלונה נגד הבדרן מהתכנית "ארץ נהדרת", בטענה שביצע בה מעשה מגונה. הוא נחקר ושוחרר אמש למעצר בית של חמישה ימים. ברלד מכחיש את המעשה המיוחס לו

צילום: מערכת וואלה!, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

הקומיקאי ירון ברלד נעצר אמש (שני) בחשד שתקף מינית נערה בת 17 תושבת חדרה. הוא נחקר בתחנת חדרה בעקבות תלונה שהגישה הנערה, שעמה יש לו היכרות מוקדמת, על כך שביצע בה מעשה מגונה. ברלד, מתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", מודה בהיכרות עם הנערה, אך מכחיש את המעשים המיוחסים לו. במשטרה מתכוונים לערוך בימים הקרובים עימות בין ברלד לבין המתלוננת.

ירון ברלד. ניר פקין
מכחיש את המעשה המיוחס לו. ברלד/ניר פקין

גורם במשטרה מסר כי העבירה נעשתה לכאורה בשבת האחרונה, כשהשניים נפגשו ברכבו של ברלד. על פי החשד, הוא נגע בנערה במקום רגיש בגופה בניגוד לרצונה, ובתגובה היא יצאה מהרכב. הוא שוחרר אמש בתום חקירתו למעצר בית של חמישה ימים. חקירת האירוע נמשכת. מזכיינית ערוץ 2 "קשת" נמסר בתגובה: "השחקן לא ייקח חלק בתכנית ארץ נהדרת עד שיתבררו כל הטענות".

בחודש שעבר נחקר באזהרה במשטרת תל אביב שחקן תיאטרון הקאמרי בחשד שניסה לקיים מפגש מיני עם קטין. השחקן נחקר באזהרה ושוחרר לביתו בערבות ובתנאים מגבילים. לפי החשד, השחקן ניהל שורת שיחות צ'אט באינטרנט עם אדם שהתחזה לנער בן 14. בשלב מסוים, הציע ל"קטין" להיפגש. לאחר ההזמנה, פנה המתחזה למשטרה להגשת תלונה, דבר שהוביל לפתיחה בחקירה.

עוד בחדשות:
"הרוגים לחיזבאללה בתקיפת חיל האוויר בגבול סוריה-לבנון"
חשד: קומיקאי מפורסם תקף מינית נערה בת 17
החרדים מבטיחים: "עצרת המיליון" נגד חוק הגיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully