וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיסול בטיילת תל אביב: ארבעה הובאו לחקירה

16.2.2014 / 0:05

שעות אחרי חיסולו של תאהר ללה, תושב יפו המוכר למשטרה, זומנו ארבעה גברים למשרדי ימ"ר תל אביב. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של אחד מהם בהמשך היום

צלם: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

ארבעה גברים הובאו אמש (שבת) לחקירה במשרדי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בעקבות חיסולו של תאהר ללה, תושב יפו בן 27 המוכר למשטרה, בזמן שישב במכוניתו במתחם התחנה בטיילת תל אביב מוקדם יותר אתמול. טרם התבררה מידת המעורבות של הארבעה בחיסול. אחד מהם יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

חיסולים בעולם התחתון - כל הכותרות:
במשטרה מודים: אנחנו מוגבלים במניעת גל החיסולים
חיסול לאור יום: עבריין נורה למוות בטיילת בתל אביב
מאז אוקטובר: 6 מכוניות התפוצצו בשכונות מגורים

חקירת האירוע הוטלה על ימ"ר תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, אשר הנרצח היה יעד מרכזי שלה. הירי בוצע ככל הנראה על ידי שני רעולי פנים. אלפי בני אדם שפקדו את מתחם הבילויים צפו במתרחש. עלא סמרה ומשה דננברג, פרמדיקים של מד"א שטיפלו בגבר שנרצח, אמרו כי "כשהגענו למקום ראינו בתוך רכב גבר ירוי בפלג גופו העליון. הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה ודופק. פציעתו הייתה אנושה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

צעיר בן 27 מיפו חוסל בידי רעולי פנים בטיילת בתל אביב, פברואר 2014. דרור עינב
תושבי יפו זועמים מאוד על נושא אכיפת המשטרה בנוגע לאירועי הרצח. זירת החיסול, אתמול/דרור עינב

נועה, תושבת רמת גן, הייתה בדרכה לפסטיבל השוקולד במתחם התחנה כשלפתע שמעה יריות. היא סיפרה: "שמענו הרבה אמבולנסים וסירנות, התקרבנו למקום וראיתי לפחות עשרה תרמילי כדורים על הכביש. היו שם שוטרים, אך גם הרבה מאוד ילדים והורים". לדבריה, משפחת ההרוג הגיעה למקום, אך המשטרה מנעה מקרוביו להתקרב לגופה. "זה עצוב מאוד לחשוב שהכדורים האלה עלולים היו לפגוע באדם חף מפשע, כפי שקרה ברצח מרגריטה לאוטין בבית ים".

קרוביו של הנרצח הגיעו לזירת הירי. כמה נשים ניסו להתקרב לגופה כשהן זועקות זעקות שבר, אך שוטרים מנעו מהן מלהתקרב לכלי הרכב. יצוין כי תושבי יפו זועמים מאוד על נושא אכיפת המשטרה בנוגע לאירועי הרצח שפוקדים את העיר בחודשים האחרונים.

ביום חמישי נפצע באורח קל תושב חולון, בן 61, מירי בקיוסק ברחוב המעפילים בעיר. הוא הגיע לבית החולים וולפסון בחולון בכוחות עצמו. בתחילת החודש נורה למוות העבריין יוסי בוחבוט מתחת לבית אמו באשקלון. אלמונים ירו בו כמה יריות בפלג גופו העליון, ונמלטו מהמקום. במשטרה חושדים כי בוחבוט נרצח על ידי עבריין מאזור הצפון, כנקמה על כך שהתרועע עם חברתו. "אנו חוקרים את נסיבות המקרה", הסביר בזירת הרצח קצין משטרה. בוחבוט, בן 30, השתייך לארגון הפשיעה של העבריין יניב זגורי מהדרום. בעבר שמו נקשר להשלכת רימון הרסס על ביתו של העיתונאי ארצי חלפון, בשליחותו של זגורי. לאחר חיסולו של אביו, העבריין שלום דומרני לקח את בוחבוט תחת חסותו ואף "טיפח" אותו. טרם נעצרו חשודים במקרים אלה.

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully